Toivotaan parastaHei täällä kanssa yks ilmoittautuisi!
Punitiosta jäi mukaan melkein se 10kg ylimääräistä, joka olisi nyt tarkoitus puottaa pois! Nyt vajaa viikko sitten tehtiin mulle toinen PAS ja sitä siis piinaillaan täällä (pp5 menossa).
molemmat ollaan alta 25, yritystä takana reilut kolme vuotta, vuosi sitten lähdettiin hoitoihin. Ja siis esikoista yritellään
Marras-joulukuun aikaan tehtiin siis punktio jolloin turposin ja keräsin nestettä kuin sieni. Sen jälkeen ollut todella paljon väsymystä ja muuta tekosyytä olla tekemättä mitään mutta nyt reilu viikon vitamiinikuurin jälkeen on jo pirteempi olo. Eilen lenkkeilin n. 6-7km suht reippaalla tahdilla ja tänään olisi tarkoitus kaivaa fillari varastosta!
onnea plussasta Emilno ja toivottavasti Jasminiitta plussaat!
Saisinkohan itseeni vähän potkua, jos liittyisin tänne vaihtamaan silloin tällöin ajatuksia..?
Pillerit ovat jääneet pois elokuun -15 lopussa, jonka jälkeen on alkanut painoa kertyä. Nyt yk6 menossa, sillä menkat edelleen epäsäännölliset ja kierto pitkähkö. Julkisella puolella sanoivat kun kävin, että sit kun vuosi tulee täyteen niin uudelleen yhteyttä ja jatkotoimenpiteitä vasta sitten jos on tarpeen.
Mitään huomattavaa määrää ei liikakiloja ole, mutta vaakaluku tuntuu vaan kohoavan ylöspäin liikunnasta huolimatta. Tähän varmaan syynä ruokavalio. Ja liikuntaakin pitäneisi lisätä, oon nyt käynyt 1-2krt viikossa ohjatuilla jumppatunneilla. Oon jäsen läheiselle salille, jolla on käytössä tämmöinen 3kk voimassa oleva kortti, johon saa ladattua 10käyntikertaa ja jos ei ehdi käyttää kaikkea niin jäljelle jääneet plussaantuu sit aina uuden latauksen päälle, eli jos jää 5krt käyttämättä ja lataa uudelleen niin tulee 15krt kolmelle kuulle. Oon tykännyt, antaa vähän liikkumavaraa kaksivuorotyölle, kun iltaa tulee viikolla välillä tehtyä. Tosiaan, ruokailu on ensimmäinen mistä oon nyt yrittänyt lähteä muuttamaan. Pitäisi tuo mies vielä yrittää saada puhuttua että ei ostele koko aika tänne jotain herkkua
Joo, ei tuosta määrästä mitä meille ilmaantui toissa päivänä (sekä sipsipussi että irttispussi, JA mun tilaamat keksit tyäkaverin lapsen tueksi) niin onneksi ole mennyt kun muutama keksi Ajattelin, että kun aamulla olis yks tunti ja oon menossa myöhempään töihin, että josko saisi itsensä sinne.. Luultavasti jää, oon huono lähtemään aamulla. Varsinkin jos nyt olikin mahis että saa olla yksin hetken kotona. mutta sit oon vetänyt omaa kuntopiiriä (vatsat.selät,kyljet,kyykyt välillä painoja mukana välillä ei) tai sit joku tabille lataaman sovelluksen muutaman minsan jumppa.
Musta tuntui että pillereiden aikaan tuli siks käytyä useammin jumpassa kun tuli nesteitä yms niin helposti, mutta nythän sitä vasta turvoksissa on edelleen! Ja vatsaa turvottaa paljon herkemmin! Oon kyllä epäillyt että oisko mulla joku ärtyneen suolen oireyhtymä, kun en osaa yhtään sanoa mistä tuo vatsa turpoaa, kun se tekee sitä ihan yllättäen ja miten sattuu!