Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ok, kyselen vaan ku itsellä on tapana tarjota ruokaa jos lapsilla on kavereita sellaseen aikaan kun meillä syödään. Jotkut lapset syö aina jos jotain tarjoaa, toiset taas ei koskaan. Poika on nyt vaan saanu uusia kavereita ja oon pähkäilly väliin että onkohan se niiden vanhempien mielestä ok jos ne syö täällä, vai osaakohan kouluikäiset jo ite sanoa jos heitä on kielletty syömästä kylässä? En tunne kaikkien pojan luokkakavereiden vanhempia eikä oo numeroita, tiiän kyllä missä talossa kukin asuu mut en sen tarkemmin että voisi kysyä asiaa.
Ruokin.
Meillä kaikki, jotka ovat ruoka-aikaan paikalla käyvät pöytään yhdessä.
![]()
Jos teen ruokaa, pyydän kaikki syömään ja noitten 13 ja 14 v:n kaverit on suunnilleen kun kotonaa, hakee itse leipää kaapista, jos ei kukaan tee ruokaa.
Ja en tykkää kyttyrää, jos lapset saa ruokaa kavereilla.
Yleensä en ruoki, mutta jos joku kaveri on meille varta vasten kutsuttu ruoka-aikaan, niin toki tarjoan hänellekin.
Tänään(kin) tosin tarjosin päivällistä esikoisen luokkakaverille, joka sanoi syöneensä viimeksi koulussa. Söimme kuuden aikaan, ja seitsemän maissa hän lähti eikä kukaan ollut kaivannut häntä kotiin syömään.
En katso pahalla jos joku minun lapsilleni tarjoaa ruokaa, mutta pääsääntö on, että kylästä lähdetään kotiin syömään kun siellä on ruoka-aika.