Ruokakuvaketju

Sagoal
Tämä on kyllä yksi parhaista ketjuista! :)

Itse en pysty osallistumaan, kun en juurikaan osta itse ruokia. Asutaan ulkomailla ja apulainen ostaa melkein kaikki ruoat, mitä syödään kotona. Aika paljon syödään kuitenkin ulkona, kun se on niin edullista ja täällä on paljon hyviä ravintoloita.
 
"Jenni"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23567244:
Burgundinpataa, pottuja, rakuunaporkkanoita ja rehuja


Jälkkäriksi sitruunakiisseli:
Hei Keittis!! Mitä salaattia sää käytät noissa sun annoksissa? Sulla on kyl sikahyvännäköset salaatit aina. Mut mietin, et käytätkö jäävuorisalaattia, kiinankaalta vai jotain muuta? Usein löytyy myös päältä jotain yrttiä tai muuta heinäkettä. Mitä ne on? On meinaa aina kuolattavia salaatteja sulla! =)
 
Keittiönoita
[QUOTE="Jenni";23567341]Hei Keittis!! Mitä salaattia sää käytät noissa sun annoksissa? Sulla on kyl sikahyvännäköset salaatit aina. Mut mietin, et käytätkö jäävuorisalaattia, kiinankaalta vai jotain muuta? Usein löytyy myös päältä jotain yrttiä tai muuta heinäkettä. Mitä ne on? On meinaa aina kuolattavia salaatteja sulla! =)[/QUOTE]
Käytän kaikkea vaihdellen. Useimmiten mulla on jäävuorisalaattia, kiinankaalia ja sitten niitä ruukkusalaatteja...tavallista ja mikä jääsalaatti se nyt olikaan. Meidän lähikauppa on pieni Siwa ja sieltä ei juuri muuta saa. Kun lähden pidemmälle kauppaan, ostan sitten jotain muuta salaattia, jos vaan mahdollista. Salaatin päällä mulla ne heinät on milloin persiljaa, milloin tilliä, milloin basilikaa, milloin sipulinvarsia, milloin herneenversoja. Herneenversoja kasvatin itse ja ne yllättäen suorastaan "räjähtivät käsiin" ja just äsken kannoin niitä systerille ja sen kilpikonnille. Yhden vartta puskevan, pehmenneen sipulin lykkäsin veteen ja nythän siitä kasvaa uutta sipulinvartta, jota saksin salaatin päälle.
 
[QUOTE="pieras";23568245]Ihanan näköinen toi tabbouleh! Olisko sulla siihen hyvä resepti? Yritän epätoivoisesti monipuolistaa meidän perheen ruokailuja, ainaiset kanakastikkeet ja lihapullat alkaa tökkimään...[/QUOTE]

mà tykkààn sun ruokien suoraviivaisuudesta, ei liikaa kastikkeita ja sen sellaista.
 

Yhteistyössä