Ruokakuvaketju

Keittiönoita
Tässä viime päivien sapuskoita:

Mamma Italianan innoittamana herkkusienipasta:


Kaapintyhjennyskalapata:


Sämpylöitä:


Vuokaleipä:


Kananmunasämpylä ja kotitekoista vadelmajugurttia myslin kera:


Pippuripihvi:


Salaattia, paistettuja munia ja kotitekoista marjajugurttia:


Possua ja ananasta:


Lettuja, mansikoita ja kermavaahtoa:
 
JaZ
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23559763:
Tässä viime päivien sapuskoita:

Lettuja, mansikoita ja kermavaahtoa:
Eih, nyt tuli hirvee himo lettuihin :D Sellasia ohuita ja rapeita raparperi-mansikkahillon kanssa... tai mitä tahansa lettuja :D
 
Viimeksi muokattu:
Keittiönoita
[QUOTE="kiskis";23559846]Keittiönoidalla on todella herkullisen näköiset annokset, varmasti terveellistä ja kasvikset balansissa! Nam![/QUOTE]
Kiitos :) Meillä syödään aika paljon kasviksia, kun molemmat tykätään niistä ja aikoinaan totuttiin kasvispitoiseen ruokaan, kun esikoinen oli kasvissyöjä. Tai on se vieläkin, mutta asunnut omillaan jo 4 vuotta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23565176:
Aahh...tämä on varsinaista masokismia katsella näitä nälkäisenä :D
ei muuta kuin patojen ààreen heti kun mahdollista ;)
kiduttava nàlkà on kasvattava ja luova kokemus (noinleikkisàsti vakavalla asialla)
joko kokeilit rahkaa?
itse meen yrittàmààn bostonkakun vààntàmistà. ostin semmosen hienon puisen alustan, hinta 22 euroa. ja ei muuta kun kaulin kouraan (olen jo varma ettà tàà kyllà epàonnistuu, mutta pakko yrittàà )
 
Keittiönoita
ei muuta kuin patojen ààreen heti kun mahdollista ;)
kiduttava nàlkà on kasvattava ja luova kokemus (noinleikkisàsti vakavalla asialla)
joko kokeilit rahkaa?
itse meen yrittàmààn bostonkakun vààntàmistà. ostin semmosen hienon puisen alustan, hinta 22 euroa. ja ei muuta kun kaulin kouraan (olen jo varma ettà tàà kyllà epàonnistuu, mutta pakko yrittàà )
Mun burgundinpatani on valmista noin tunnin päästä.

En ole vielä kokeillut rahkaa. Viikonloppu meni muissa puuhissa.
 

Yhteistyössä