RUOKAHAASTE Vol: 38

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Ruokahaaste vol.38
Tämän viikon aihe on JÄÄTELÖ

Ja tässä aiemmasta kopioidut "säännöt":

* kokkaa ja kuvaa (tekijä saa olla kuka tahansa samassa taloudessa asuva)
* kuva ja resepti sunnuntaina klo 19.45 mennessä
* äänestys alkaa sunnuntaisin n. klo:20 ja kestää tunnin
* eniten ääniä saanut valitsee uuden raaka-aineen (viimeistään maanantaina selvillä)

Tähän mennessä olleet aiheet:
kala
kahvi
kerma
peruna
sinihomejuusto
kinkku
punainen
jauheliha
aamiainen
kaali
hedelmä
katkarapu
porkkana
broileri
makkara
suklaa
punajuuri
muna
maksa
sisäfilee
rahka
nakki
vaaleanpunainen
italia
venäläinen keittiö
pääsiäinen
käsin syötävä ruoka
kebab
Kiina
grillaus
Äitienpäivä
salaatti
kahvikutsut
lämpöset leivät
raparperi
wokki

Ei tarvi olla itse tehtyä, ei tuossa wokkijutussakaan itse tehneet mitään, kaikki vaan pussista suoraan pannulle ja se oli siinä, ei edes vihanneksi itse pilkkoneet.

[QUOTE="vieras";26490814]Ei tarvi olla itse tehtyä, ei tuossa wokkijutussakaan itse tehneet mitään, kaikki vaan pussista suoraan pannulle ja se oli siinä, ei edes vihanneksi itse pilkkoneet.[/QUOTE]

Mulla oli kyllä kaikki kasvikset tuoreita ja ihan itte pilkottuja... Mutta ei oo missää kohtaa vaadittu, että kaikki pitääs olla ittetehtyä.

Vanhoja kuvia resepteineen olisi vaikka kuinka paljon, mutta en ole varma, teenkö tällä viikolla enää jäätelöä. Ylihuomenna lähtö mökille. Tai no, voisihan sitä kotimieheksi jäävälle kuopukselle tehdä juhannusjätskiä pakkaseen. Katsotaan, ehdinkö/jaksanko/viitsinkö.

Mä taidan jättää väliin, kun en kerkee itte tekemään minkäännäköstä jädeä :D. Ja haluan siis että olisin itse tehty, eikä kaupasta ostettu. Eihän siinä kaupan jädessä mitään vikaa ole :D :D.

Yhteistyössä