Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ruoka pitää olla ittetehty ja tämä vaikuttaa nettiosootteen perusteella netistä poimitulta. Korjatkaa joku jos oon vääräs.
Ruoka pitää olla ittetehty ja tämä vaikuttaa nettiosootteen perusteella netistä poimitulta. Korjatkaa joku jos oon vääräs.
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28037385:
kantojäärän kuva on kantojäärän omasta blogista.kantojääränkin kuva on otettu suoraan netistä, miksei se häiritse sua yhtään?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28068587:kantojäärän kuva on kantojäärän omasta blogista.
ja se käy tavalliselle palstailijalle ilmi mistä?
Lukemalla blogiketjuja.ja se käy tavalliselle palstailijalle ilmi mistä?
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28068608:Esimerkiksi siitä, että olen muutamaan otteeseen täällä kertonut alkaneeni pitämään blogia.
Ei tarvitse. Kyllä palstalaiset kertovat, jos joku ei tiedä. Nyt sinäkin tiedät, että ko blogi on kantojääränsiis täällä täytyy pitää jotain vitun tiimarivihkoa että tietää kuka on kertonut mitäkin joskus vuonna kivi ja kanto?
siis täällä täytyy pitää jotain vitun tiimarivihkoa että tietää kuka on kertonut mitäkin joskus vuonna kivi ja kanto?