Kauhee jutustelu ja sit kun tulee eka kuva niin juttu tyrehtyy siihen.![]()
kuva on ollu tuossa alle 10 minuuttia. tuskin sitä on muut vielä kattonukkaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kauhee jutustelu ja sit kun tulee eka kuva niin juttu tyrehtyy siihen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29319541:tällänen tapaus tälläkertaa.
munakkaassa on. munia, juustoraastetta, purjoa, sipulia, tomaattia, suippopaprikaa, savukinkkua paloina, pekonia, mausteena savunmakusta tabascoa ja rouhittua mustapippuria.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29319864:Päivittäkää astiasto tälle vuosituhanelle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29319864:Päivittäkää astiasto tälle vuosituhanelle![]()
Seuraava aihe vois olla talvinen keitto ilman astioita.
Kalasoppa jäälyhtyyn?![]()
Kalasoppa jäälyhtyyn?![]()
samat sanat sulle
sulla on ihan naurattavat lautaset ja pöytäliinat jostain kaatopaikalta haetut,siihen vielä tökeröt kokkaukset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29320200:Ei mulla ole pöytäliinoja. Ja mite nii tökeröt kokkaukset?
ei kuule edes nälkä marwin söis sun ruokia,nyt hiljaa kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29320230:Mä en tiedä mistä sä puhut. Mun ruuissa ei ole ollu mitää vikaa sitä valmis maksalaatikkoa lukuun ottamatta.
sanoin nyt hiljaa!
Noniin, ja sinne meni Keittiönoidan osallistuminen.
Senkin tyhmyrit :stick:
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29320292:Ei mitenkää olis onnistunu et 4 ketjua menis riitelemättä. Never gona happend..
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29320953:on päivitetty jo. mutta en mä aamupalalle ota parhaita lautasia esille, en edes toiseks parhaita.
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29320967:Aattelin vaa ku viimeks oon törmänny noihin lautasiin 90-luvun alkupuolella, valmistetaanko noita vielä?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29319541:tällänen tapaus tälläkertaa.
munakkaassa on. munia, juustoraastetta, purjoa, sipulia, tomaattia, suippopaprikaa, savukinkkua paloina, pekonia, mausteena savunmakusta tabascoa ja rouhittua mustapippuria.
![]()