T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joopa joo.
No niin tai näin, lähden huomenna aamulla matkustamaan, että en edes näe otatteko mun pöperöä haasteeseen mukaan ja mitä käy.
Voin kertoo että hyvää se ainakin oli, ja oli kiva pitkästä aikaa vähän asetella ja kuvata![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jokurotitähän;29433526:Huvittavaa porukkaa
Tyypit jotka valittaa että ei voi syödä kiinankaalia koska se on vääränlaista kaalia,niin kuitenkin voi syödä broileria kanana eikä tiedä edes mikä ero noilla on ?
antakaa mun kaikki kestää,oikeesti !
Asenne? Mun mielestä tämä haaste kun on tällainen amatöörien räpellyskisa, niin vähän korpee kun aina tulee joku nillittämään jostain ei-niin-tärkeistä 'virheistä'. En tiedä ketään kuka puhuisi arkikielessä broilerista erikseen, ja jotenkin kuvittelisin, että MIES! aloituksessaan on tarkoittanut "kanan" käsittävän myös broileria.
Voin toki olla aivan väärässä, ja mies hyväksyykin kilpailuun mukaan vain the kanasta valmistetut ateriat. Hänen päätöksensä.

Asenne? Mun mielestä tämä haaste kun on tällainen amatöörien räpellyskisa, niin vähän korpee kun aina tulee joku nillittämään jostain ei-niin-tärkeistä 'virheistä'. En tiedä ketään kuka puhuisi arkikielessä broilerista erikseen, ja jotenkin kuvittelisin, että MIES! aloituksessaan on tarkoittanut "kanan" käsittävän myös broileria.
Voin toki olla aivan väärässä, ja mies hyväksyykin kilpailuun mukaan vain the kanasta valmistetut ateriat. Hänen päätöksensä.
Okei
No, myönnän tappioni jos mulla on ollut hyppysissä aivan väärä raaka-aine ja muut ei olekaan samaa mieltä sen sopivuudesta.
Muutoin kiitän huomiosta annokselleni ja kehotan kokeilemaan tuollaista, tai tuon tyyppistä kastiketta uunipotuille. Coleslaw-salaatti on tehty Pirkan ohjeella ja sekin oli oikein maittavaa, sekä suht kevyttäkin vielä!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29437376:omituista että kovimmat valittaja ei edes osallistu haasteeseen.
tai on vissiin liikaa vaivaa oikeitten aineitten takia kun joutuis
ettimään kanan ja katkaseen kaulan ensimmäisenä vaiheena
ruuanlaitossa.
Sitten oli että pullo punkkua..
![]()
OK! DONE! TYHJÄ! Mitäs sitten.. "plaraa reseptikirjaa"