Ruokahaaste vk 01

Ruokahaasteen aiheena viikolla 01 on kana.

Ruokahaasteen säännöt:
* kokkaa ja kuvaa (tekijä saa olla kuka tahansa samassa taloudessa asuva)
* kuva ja resepti sunnuntaina klo 19.45 mennessä
* äänestys alkaa sunnuntaisin n. klo 20 ja kestää TUNNIN
* eniten ääniä saanut valitsee uuden raaka-aineen/aiheen

Tein tään nyt kun edellinen voittaja ei tehnyt uutta ja toi joku muu vastaava ketju tais olla vaan kettuilua.
 
Wieruus
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;29432214:
Tulee niin harvoin ostettua kanaa, meillä käytetään broileria.
Mutta toivottavasti tulee kisaan osallistujia.
Meilläkin on vkonloppuna coq au vin, joten pitää jättää väliin tämä haaste tällä kertaa.
 
Nii i
Monessa perheessä syyään viikottain kanaa, broileria tai muuta siihen rinnastettavaa lihaa.
Helppo ottaa kuva.

Jos aiheena vaikka vaaleanpunainen. On ollut joskus. Niin ei se ole jokapäivästä.
Kuka ehtii täs kiireisessä ajassa tekeen vasleanpunaista pataruokaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;29432214:
Tulee niin harvoin ostettua kanaa, meillä käytetään broileria.
Mutta toivottavasti tulee kisaan osallistujia.
Eiköhän täs haastees voi käyttää broileriaki koska eihän kanaa tahdo kaupasta enää edes löytyä, ei täällä ainakaan näytä olevan oikiastaan ku broileria.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;29432269:
Ja parsahaasteessa parsakaalia? :D
Kuule aika moni käyttää kana-sanaa vaikka suurin osa syö broileria. Mutta okei, en osallistu koska kanaa mulla ei oo. Jättää varmaan sitte aika moni muukin tuon takia osallistumatta.

Kana verrattuna broileriin niin ero on pieni. Parsa verrattuna parsakaaliin niin ero on iso. Mutta olkoot.
 
meillä
Kuule aika moni käyttää kana-sanaa vaikka suurin osa syö broileria. Mutta okei, en osallistu koska kanaa mulla ei oo. Jättää varmaan sitte aika moni muukin tuon takia osallistumatta.

Kana verrattuna broileriin niin ero on pieni. Parsa verrattuna parsakaaliin niin ero on iso. Mutta olkoot.
Onko sulla huono päivä vai oletko perusluonteeltasi tuollainen?
Eiköhän se ole jokaisen päätettävissä osallistuuko vai ei, ilman minun tai sinunkaan mielipiteitä.
Kuten jo sanoin, kiva jos osallistujia löytyy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;29432344:
Onko sulla huono päivä vai oletko perusluonteeltasi tuollainen?
Eiköhän se ole jokaisen päätettävissä osallistuuko vai ei, ilman minun tai sinunkaan mielipiteitä.
Kuten jo sanoin, kiva jos osallistujia löytyy.
Ei jumalauta taas. Jos mua ärsyttää niin sitte mua ärsyttää, mutta se ei tarkoota että oon aina tälläänen. Huoh. Säkää et kuitenkaa edes osallistu koko haasteeseen niin mitä sä täs vingut jos joku käyttää broileria.
 
Professional Griefer
Myönnän, etten edes ilman googlaamista nyt osaisi sanoa mikä on kanan ja broilerin ero. Jonkun sisäinen autisti taas toki raivostuu tästä suuresta virheestä, mutta eikö se tällaisessa amatöörikilpailussa nyt ole yksi ja sama, kana on yleisnimi kaikelle.. no, kanalle :D Jos tämä safka ei kelpaa mukaan, niin voi voi.
 
Myönnän, etten edes ilman googlaamista nyt osaisi sanoa mikä on kanan ja broilerin ero. Jonkun sisäinen autisti taas toki raivostuu tästä suuresta virheestä, mutta eikö se tällaisessa amatöörikilpailussa nyt ole yksi ja sama, kana on yleisnimi kaikelle.. no, kanalle :D Jos tämä safka ei kelpaa mukaan, niin voi voi.
Samakko maistuu kuulemma kanalta, saako sillä osallistua :LOL:

Mä ostin BROILERIA ja aion uhmata kaikkia ja osallistua sillä ja kaiken lisäks väitää et se on kanaa :D
 

Yhteistyössä