Ruoka asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ostin ihan mielenkiinnosta Lidlistä meribassia, ja nyt
kyselenkin, teitääkö joku millainen makuelämys on odotettavissa.

Bassit on sulamassa, ja niissä on joku mausteseos mukana, kannattaako käyttää se, vai onko parempia ideoita.

ikinä en oo maistanut, mutta kun Carl Hiaseenin kirjoissa aina syödään sitä herkkuna, pakko maistaa :-D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä kokin koulutuksen joskus saanut nolona kyselee että onko se kalaa? Vai äyriäistä? Miten laitetaan ja minkä kanssa syödään?

kalua joo. vähän ku ahven ehkä.. hells kitchenissähän ne sitä ainkain laittaa jatkuvasti! tänään muuten ratkeaa kumpi voittaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Erinomainen makuelämys :p Saako teille tulla tänään syömään?

juu saa, hyppäät vaan lentokoneeseen kohti Kajaania, niin täällä sitä illalla saa

Satukko tietämään siitä lidlin maustepussista, kannattaako käyttää, vai onko mitään hyvää ideaa mitä laittaisin siihen

ja kokille kuka kysyy, kala se on. sellainen 25 senttinen .. pakkauksessa 3 kokonaista fisua.

juu saa, hyppäät vaan lentokoneeseen kohti Kajaania, niin täällä sitä illalla saa

Satukko tietämään siitä lidlin maustepussista, kannattaako käyttää, vai onko mitään hyvää ideaa mitä laittaisin siihen

ja kokille kuka kysyy, kala se on. sellainen 25 senttinen .. pakkauksessa 3 kokonaista fisua.
Mä vieroksun noita mausteseoksia. Olipa sitten Lidlin tai jonkun muun. En tiedä, miksi niissä on mun mielestäni jotenkin "keinotekoinen" maku. Vähillä mausteilla laittaisin eli pippuria/sitruunapippuria, suolaa, mahdollisesti limettimehua, jos vaan kaapista löytyy. Ja voissa paistaisin. Periaatteessa koko kalan voi paistaa maustamattomana (vain ripaus suolaa ) ja tehdä kastikkeen erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Mä vieroksun noita mausteseoksia. Olipa sitten Lidlin tai jonkun muun. En tiedä, miksi niissä on mun mielestäni jotenkin "keinotekoinen" maku. Vähillä mausteilla laittaisin eli pippuria/sitruunapippuria, suolaa, mahdollisesti limettimehua, jos vaan kaapista löytyy. Ja voissa paistaisin. Periaatteessa koko kalan voi paistaa maustamattomana (vain ripaus suolaa ) ja tehdä kastikkeen erikseen.

Selvä, luotan sun mielipiteeseen, koska en itsekään ole oikein ihastunut noihin maustepusseihin. ja voita, tottakait .. :D

Yhteistyössä