V
vieras
Vieras
En juuri koskaan tee mitään kanasta, kun mies ei tykkää, mut nyt ostin itselleni valkosipulimarinoituja fileesuikaleita. Mitä niistä teen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:mistä te akat löydätte kanaa tänä armon vuonna 2008?? kun ei pakastealtaissakaan ole...
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Samoista suikaleista tein eilen broilerikiusausta. Kypsennetään broilerisuikaleet pannulla, sekoitetaan peruna-sipulisekoituksen kanssa, kaadetaan ruokakermaa päälle ja uuniin. Niin ja mausteita oman maun mukaan (itse laitoin vain sitruunapippuria).
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja häh:mistä te akat löydätte kanaa tänä armon vuonna 2008?? kun ei pakastealtaissakaan ole...
No juu, broileriahan tuo on =)
Sukupuoli ja ikä on eri.Alkuperäinen kirjoittaja eikös toi nyt ole:sama elukka? toinen vähän lihotetumpi versio vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Sukupuoli ja ikä on eri.Alkuperäinen kirjoittaja eikös toi nyt ole:sama elukka? toinen vähän lihotetumpi versio vaan
Nimimerkki häh: Helsingissä saa Kauppahallista, Stockallakin olen nähnyt joskus pakastealtaassa ja kerran ainakin Sellon Citymarketin pakastealtaassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Sukupuoli ja ikä on eri.Alkuperäinen kirjoittaja eikös toi nyt ole:sama elukka? toinen vähän lihotetumpi versio vaan
Nimimerkki häh: Helsingissä saa Kauppahallista, Stockallakin olen nähnyt joskus pakastealtaassa ja kerran ainakin Sellon Citymarketin pakastealtaassa.
Kukonpoikia. Eli eivät siis edes täysikasvuisia vaan muistaakseni pistetään lihoiksi noin 6 kk iässä.Alkuperäinen kirjoittaja aha...:Onko broilerit kukkoja vai?
Ja kannattaa kysyä lihakauppiaalta, voisiko tilata. Mä olen tlannut tohon meidän lähimpään Cittariin luomunaudan sisäfilettä.Alkuperäinen kirjoittaja häh:jaa, kauppahallin vois toki kokeilla, joensuussa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kukonpoikia. Eli eivät siis edes täysikasvuisia vaan muistaakseni pistetään lihoiksi noin 6 kk iässä.Alkuperäinen kirjoittaja aha...:Onko broilerit kukkoja vai?
Tehotuotettuja. Olen koittanut löytää kaupoista luomukanaa tai luomubroiskua, mutta ei ole saatavilla. Ei tuoteta Suomessa. Siksipä meillä ei noita siivekkäitä syödäkään.Alkuperäinen kirjoittaja häh:kumpia vaan ne on, tehotuotettuja 7viikon ikäisenä teuraalle...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tehotuotettuja. Olen koittanut löytää kaupoista luomukanaa tai luomubroiskua, mutta ei ole saatavilla. Ei tuoteta Suomessa. Siksipä meillä ei noita siivekkäitä syödäkään.
Jos vaan viitsit kysyä, olisin ikionnellinen :flower: Mä olen täältä Stadin luomua myöten kysellyt kaikki kaupat ja ei saa. Jos selviäisi edes tuottaja, voisi pyytää tilaamaan.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Siskoni just kertoi miten heillä ostetaan jostain luomukanoja, siis lihaksi kasvatettuja ja kertoili laveasti, miten ne laittaa englantilaiseen tapaan. Kysynkö mistä hän niitä pääkaupunkiseudulla saa, vai ymmärsinkö väärin asian? =)
Minäpä kysyn, mutta pahoittelen jo valmiiksi, jos olen ymmärtänyt asian väärin. Siskoni on kyllä kovin luomuruoan perään, on ruokapiirissä jne, joten siksikin käsitin, että kanat olisivat luomua. Pistän hänelle tänään heti postia ja laitan sulle yytä, kun kuulen vastauksen. =)Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Jos vaan viitsit kysyä, olisin ikionnellinen :flower: Mä olen täältä Stadin luomua myöten kysellyt kaikki kaupat ja ei saa. Jos selviäisi edes tuottaja, voisi pyytää tilaamaan.
Kiitoksia :flower: Mä luulen kyllä, että luomukanojakin kasvatetaan, muta ei varmaan niin paljoa, että niitä välttämättä kauppoihin asti tulisi. Tuottajalta suoraan tai sitten juuri tuollaisesta ruokapiiristä. Mutta kun saisi tiedon edes siitä tuottajasta, niin sen jälkeen olisikin jo helpompaa.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Minäpä kysyn, mutta pahoittelen jo valmiiksi, jos olen ymmärtänyt asian väärin. Siskoni on kyllä kovin luomuruoan perään, on ruokapiirissä jne, joten siksikin käsitin, että kanat olisivat luomua. Pistän hänelle tänään heti postia ja laitan sulle yytä, kun kuulen vastauksen. =)
Käsittääkseni luomumunien ja luomulihan tuotannolla on erilaiset kriteerit. Luultavasti jotkin EU-direktiivit.Alkuperäinen kirjoittaja kiitos tiedoista:Aika hassua, et siinä numerossa, mikä on pakkauksessa, ei osattu sanoa, mitä niille luomukanoille tapahtuu, et miksi niitä ei voi ostaa. Kai ne elää ikuisesti, kun ei kannata lihana myydä;-)