Tyttö lopettaa ala-asteen ja opelle kiitos kortti pitäs väsätä, haluisin kuitenkin korttiin muutakin kirjoittaa kun Kiitos! Onko kivoja aiheeseen sopivia runoja ym. kiitokseksi ala-asteen opetuksesta. Tai linkkejä mistä vois katsoa.
Kiitos teille jo etukäteen!!! :flower:
Kiitos teille jo etukäteen!!! :flower: