Runoilijat...ym.joilla hyviä ideoita.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Moppi

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
2 759
0
36
Tyttö lopettaa ala-asteen ja opelle kiitos kortti pitäs väsätä, haluisin kuitenkin korttiin muutakin kirjoittaa kun Kiitos! Onko kivoja aiheeseen sopivia runoja ym. kiitokseksi ala-asteen opetuksesta. Tai linkkejä mistä vois katsoa.
Kiitos teille jo etukäteen!!! :flower:
 

Yhteistyössä