Runo ystävälle

12 v minna
moi voiko joku keksiä mun veljelle runon seh on 33 ja mä oon kaikista pienin sisko ja metä on 5 ja se on ainut veli mut se on uohletivainen ja paras ja rakas tärkee kakki kaiki kaikessa niinkö me olaan sille ja hän on mulle
 
nellanalle
Runo rakkaalle mörökölliheikkokana-apina - Viiville;

Kun hymyilet, saat minutkin hymyilemään.

Kun naurat, saat minutkin nauramaan.

Itket, saat minutkin itkemään.

Sillä SINÄ olet ystäväni, paras ystäväni.
 
suvi11w
No täsny vähä nuoremman ihmisen runo.

Ystävät ovat kuin eläviä muovi kukkia.

Ne ovat vaatimattomia.
Ne eivät ratistu.
Eivätkä ainakaan katoa!

Palaute on terve tullutta tuonne sähkö posti osoitteesen: ''suvieklund.1@gmil.com''
 
"norsu"
kirjoitan nimesi käteeni.... äiti käski pestä sen pois
kirjoitin nimesi pulpettiin....siivooja pyyhki sen pois
kirjoitin nimesi seinälleni......sinne se jäi eikä koskaan katoa
 
"Hönö"
Jos sä voisit tulla vielä kerran takaisin
niin mä lupaan, että kaikki oisi paremmin
eikä sun tarvii olla peloissasi enää
koska ilman sua mulla ei oo syytä elää?!
I miss you!?
 
marja húhtanen
Minun ystäväni on kuin villa sukka joka talvella lämmittää minun ystäväni on kuin niityn kukka joka saa minut hymyilemään. PUH. 0403702698 kurikka postitie 150 61300 kurikka
 
Pikku tyttö<3<<3
Ite oo surkee keksimään ni keksiikö joku Milla nimiselle runoa?:) OIsin suuper kiitollinen jos autatte_:) Sellai aika perus pitkä ei mtn 2 sanaa eikä kolmee miljoonaa riviii vaa sellai sopiva jos mahollista?: ) Kiitos<3<3
 
Tähtönen_
Mul on yks rakas ja tärkee ystävä jonka menetin ja haluisin sen takas. Meil on kauheesti muistoja yms. Meitä oli 4 mut se yks lähti pois ja se oli/on tosi tosi tärkee ni ois kiva jotenki ees laittaa sille ny tulevana ystävänpäivänä joku runo sen ei ees tartte olla mikään "kaihu" runoxD
 
-Inka-
Tarviin nopee runon, ku meil o koulus sellane et pitää kirjottaa jolleki-.- mun pitää kirjottaa mun besun serkulle, ja se on poika:D Siihen ei ihan mitkä vaa runot käy... eilen laitoin ton: Ystävyys on kuin perosen lento..jne.-.. kitz muute siitä:) Mut nytt tarviin nopeastiiI!!!:)))))))))
 
eaar
ollaan ystäviä jookos kuin ananas ja kookos, mieluiten kaverin kanssa liitelen kun riitelen, tämä ystävyyden runo on kuin loputon puro, laita sivuun hymy suloinen jos mieli on alakuloinen,ystävyys on kuin perhhosen lento,niin hauras,kaunis ja niin ihmeen hento.
 

Yhteistyössä