Runo ystävälle

Tiesithän sinä että sinusta kovasti iloitsen ja että olet minulle tärkeä ihminen.
Tiedätkö myöskin sen, että usein sinua lämmöllä ajattelen ja yhteisiä hetkiämme ajattelen.
Arvaat kai sinä sen, että koskaan sinua unhoita en, sinä ystävä rakas ja kultainen
 
eve
Tiesithän sinä että sinusta kovasti iloitsen ja että olet minulle tärkeä ihminen.
Tiedätkö myöskin sen, että usein sinua lämmöllä ajattelen ja yhteisiä hetkiämme ajattelen.
Arvaat kai sinä sen, että koskaan sinua unhoita en, sinä ystävä rakas ja kultainen

 
<333
Sinä ystävä olet maapallon tärkein.Ilman sinua minulla ei olisi elämää.Tarvitsen sua kuin ilmaa,jota sinäkin voit hengittää.Tää tie mis me kuljetaan on ikuinen,eikä se tuu loppumaan joten älä pelkää kuolemaa.Oot mun elämäni valo joka näyttää tien pimeässä.En saa sua mielestäni,koska mä katon sua ja sä mua.Mitään mä en pelkää koska olet mun suojelusenkelini.
 
Äkkiä
Osaako joku runon luokkakaverille joka muutta pois.
Vastatkaa pian tai siis ennen 30.5-09 .
Ja kaveri on tyttö niin kuin minäki ja 12 wee.
Äkkiä äkkiä kiltit
Ps. tää ei taida olla vastaus no ihan sama mä tartten runon enkä tiedä mistä taijon.
 
hennajaau
Vaikka sä meetki en tuu koskaan unohtaa sua, joka ilta aattelen sua ja mietin mitä teet. Toivottavasti sul on hyvä olla siel. Se saa olla onnelline kuka saaa noin hyvän kaverin
 
käkä
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Tiesithän sinä että sinusta kovasti iloitsen ja että olet minulle tärkeä ihminen.
Tiedätkö myöskin sen, että usein sinua lämmöllä ajattelen ja yhteisiä hetkiämme ajattelen.
Arvaat kai sinä sen, että koskaan sinua unhoita en, sinä ystävä rakas ja kultainen
 
sanna x3
Ole mun enkeli ja tule luokseni
levitä siipesi ja näytä että olet olemassa
lennä tänne mistä sua huudan vaikka matka on pitkä
siipesi on kyllä vahvat, ne kestää matkan
Tule, tule luokseni enkelini en enää jaksa odottaa
lennä suoraan syliini, jota olen lämmittäny sinua varten>
 
MiuMau
Älä tule pyhäpuvussa
niin kuin tehdään toisten suvussa.
Avojaloin saavuthan
yli pellon kukkivan,
tallustele ojanlaitaa
tuulen helliessä paitaa.

Laita sivuun hymy suloinen,
jos on mieli alakuloinen.
Älä ikävääsi peitä.
Älä kätke kyyneleitä.
Olen läsnä, olen tässä,
vierelläsi ikävässä.

Tule niin kuin tulit ennenkin,
tule arkipäivän askelin.
Tule tähän tuttuun taloon,
jossa kaikki tuodaan valoon,
mietiskellään aamun koittoon,
noustaan satakielen soittoon.

- Anna-Mari Kaskinen -
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
MAARIKKA
ystävä on kalas
se on ihan paras
läski tai laiha
kaveri on aina
kun kaveri pelaa
niin silloin se relaa
kun kaveril on sukka
ni sil päässä on tukka
unohtuu veneest airot
vaikka kaverill on aivot
ystävä voi olla vaari
tai vaikka lavuaari
 
Salla Lepistö
"<333"]Sinä ystävä olet maapallon tärkein.Ilman sinua minulla ei olisi elämää.Tarvitsen sua kuin ilmaa,jota sinäkin voit hengittää.Tää tie mis me kuljetaan on ikuinen,eikä se tuu loppumaan joten älä pelkää kuolemaa.Oot mun elämäni valo joka näyttää tien pimeässä.En saa sua mielestäni,koska mä katon sua ja sä mua.Mitään mä en pelkää koska olet mun suojelusenkelini.

 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja <333:
Sinä ystävä olet maapallon tärkein.Ilman sinua minulla ei olisi elämää.Tarvitsen sua kuin ilmaa,jota sinäkin voit hengittää.Tää tie mis me kuljetaan on ikuinen,eikä se tuu loppumaan joten älä pelkää kuolemaa.Oot mun elämäni valo joka näyttää tien pimeässä.En saa sua mielestäni,koska mä katon sua ja sä mua.Mitään mä en pelkää koska olet mun suojelusenkelini.
 
Jassu
Mitä jos maailma kaatuu sua päin,
entäpä jos lautanen rikkoutuu,
jos sinä olet vieressäin,
myös rakkauden siivet nään,
ja ne meidät liidättää maailmaa pelastamaan.
Mitä jos olen tukenasi?
Mitä jos olen vain sinun kanssani, ja nään miten hymyilet,
muuta en tarvitsekkaan!
 

Yhteistyössä