Runo ystävälle

<33
Voisiko joku keksiä ihanan, runon parhaalle ystäväleni?? Pitkätai lyhyt, sama se. Ja jos joku viittisi vielä muutaman runon kaverilleni keksiä joka ei ole paras kamni,niin kiitos. Kiitos jo näin etukäteen. :)
 
Minä
Jos en tuntisi sinua olisin kuin palapeli ilman viimeistä palaa
Jos en nähdä sinua saisi etsisin sitä rakkautta salaa
Joten teet minusta kokonaisen, liität palamme yhteen
läpi tuulen sekä myrskyn , sisimpäsi valo hohtaa aina ja ikuisesti , sydämmessäni.
 
Maailman onnellisin ihminen :))
Hymyilet- ja saat mut hymyilemään. Naurat- ja saat mut nauramaan.

Sillä sinä olet minun ystäväni, parhain ystäväni.

Kerrot- ja saat minutkin kertomaan. Itket- ja saat minutkin itkemään.

Et ikinä pois saa sä lähteä, muuten en vois kuin ikuisesti itkeä. Ystävyys jonka hukkasin, Kun sua loukkasin.
Sä saat minut oppimaan, kuinka ystävyyttä otetaan. Kerrot minulle salaisuuden siitä kuinka tarjotaan.
Ikuisesti kestävää, ikuisesti pýsyvää, tosi ystävää.
Olethan sinä mun besuni, Mun rakkain ystäväni, Kuldi!!<3<3<3
FOR EVER BFF<3<3
 
viivi lidgren
Olet Minulle Tosi Tärkeä Sen Tähdet Todistaa Ja Näkee Koska Kirkkaat Tähdet Kuvaavat Sinua Koska Ne On Kirkkaampia Tähtitaivasta Katsoessani Nimesi On Kirjoitettu Tähtien Keskelle Siniselle Taivaalle Mutta Minun Nimeäni Ei Näy Koska Itse Olen Toivonut Että Nimesi Näkyy Taivaalla Tähtien Keskellä Että Tähdet Olisivat Sinun Suojasi Ja Turvapaikkasi Koska Pelkäsin Että Joutuisit Maailmassa Pahaan Vaaraan...
 
jasmin
Alkuperäinen kirjoittaja <333:
Sinä ystävä olet maapallon tärkein.Ilman sinua minulla ei olisi elämää.Tarvitsen sua kuin ilmaa,jota sinäkin voit hengittää.Tää tie mis me kuljetaan on ikuinen,eikä se tuu loppumaan joten älä pelkää kuolemaa.Oot mun elämäni valo joka näyttää tien pimeässä.En saa sua mielestäni,koska mä katon sua ja sä mua.Mitään mä en pelkää koska olet mun suojelusenkelini.
 
vivian lindgren
Isä opetti Pikku-Kallelle, ettei ollut sopivaa sanoa "Minua pissattaa". "Kun sinua pissattaa, sano vaikka, että sinua laulattaa." Seuraavana päivänä Pikku-Kalle meni yökylään mumminsa luokse. Hän heräsi yöllä ja sanoi: "Mummi, minua laulattaa". "Nyt on jo liian myöhä lauluun", Mummi vastasi. "Mutta kun mua laulattaa ihan hirveästi." "No laula sitten, mutta ihan hiljaa mummin korvaan."
 
"erikka"
Pikku-Kalle oli saanut joululahjaksi rummut. Hän oli niistä tietysti hyvin ylpeä ja kerskui kavereilleen.
-Uskotteko muuten, että nämä ihmerummut pystyvät kertomaan kellonajankin?
-No ei varmaan uskota, kaverit totesivat.
Kallen ei auttanut muu kuin istahtaa rumpujen taakse, ja pian alkoi jumalaton meteli. Samassa yläkerrasta koputettiin täysillä kattoon, ja römeä miesääni kiljaisi:
-Hiljaa! Kello on puoli yksi yöllä!
 
Veqqii 8>
Juu, ihan kivoja runoja ! Mie voin kertoo yhe , mut tää runo minkä ny kirjotan ni vois sopii kyl jollekki ihastukselle 8> : Nimes piirrän kaikkialle,
pulpettini kannen alle.
Käytävälle, naulakolle,
vihkojeni ruudustolle.
Seinään tuoliin ovenpieleen,
ikuisesti jäät mun mieleen.
-----------------------------------
Sit toine:
Sua katsoin. Ripset poltin,
sydän heitti kerävoltin.
Millä hurmaamaan sä mut joka päivä onnistut?
Vaikka toiset ohi meni,
susta en saa tarpeekseni.
----------------------------------
Tästä saatte päättää itse :D :
Älä kerro mitään kuvastin.
Kaunein olen kuitenkin.
Loistava on mulla itsetunto,
loistava on myöskin yleiskunto.
Vaikka paljain jaloin luulisin,
jaksan juosta lemmen-Cooperin.
Sipsuttelen maailmannaisen elkein,
olen paras kaikessa - tai melkein.
Vain yksi juttu mua masentaa,
miksen omakseni sua koskaan saa?
---------------------------------------------
Tää on bestikselle/parhaalle ystävälle:

Pojat tuli pojat meni,
bestis kesti tempaukseni.
Pojat tuli pojat meni.
Minä nousin jaloilleni,
kiitos rakas bestikseni. Ps, no siin teille runoja :>
 
janinajAu-
rakastan sua toivottavasti säkin mua , en pystyis ajatteleen aikaa ilman sua .. rakastatsä viel mua , kuuletko mua ? onko sulla vielä tunteita mua kohtaan <!3 tiemme on ollu mutkaisa mutta ihana .. en susta irti tuu päästää , sä olet mun koko elämäni , valoni , sydämmeni ... jos sinä lähdet , viet mun sydämmestä yli puolet mukanasi <!3
 
Jullllllllllllllllia
Hymyilet- ja saat mut hymyilemään. Naurat- ja saat mut nauramaan.

Sillä sinä olet minun ystäväni, parhain ystäväni.

Kerrot- ja saat minutkin kertomaan. Itket- ja saat minutkin itkemään.

Et ikinä pois saa sä lähteä, muuten en vois kuin ikuisesti itkeä. Ystävyys jonka hukkasin, Kun sua loukkasin.
Sä saat minut oppimaan, kuinka ystävyyttä otetaan. Kerrot minulle salaisuuden siitä kuinka tarjotaan.
Ikuisesti kestävää, ikuisesti pýsyvää, tosi ystävää.
Olethan sinä mun besuni, Mun rakkain ystäväni, Paras
FOR EVER BFF : )
 
nemusku
mä on semmiónen kamu että mä en juoruu toisinkun se jonka nimen äskein sano ja se valehetelee juoruu ja tekee vaikka mitä:( Voiko joku auttaa pitääkö mun se kam jättää ja hankii uusi vai mitä? MITÄ TEEN?+????
 

Yhteistyössä