Runo ystävälle

BFF
Oon MovieStarPlanetis ja tää on omistetu siellä olevalle _£ove_lle ??

Kirjoitin nimesi ilmaan,tuuli puhalsi sen pois.
Kirjoitin nimesi hiekkaan,meri pyyhki sen pois.
Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja siellä se myös pysyy <33


?: teinimäinenpimu
 
"Surullinen"
Elikkä mulla ja mun parhaalla kaverilla tuli maaaailman suurin riita. :( hän sanoi meidän kaveruuden olevan loppu :( ja en haluu erota mun bestiksestä joten voitteko auttaa mua ja kirjoittaa jonku nätin runon ja sen pitäis liittyä 13 vuotiaaseen Nea nimiseen tyttöön...
 
Eraus
ÄÄNI
Kuulin sinun äänesi, se oli kuin keväistä puron solinaa.
Ääni toi sisimpääni rauhaa, iloa a riemua.
Pelkään, pelkään, että teen jotain väärin ja äänesi katoaa.
Äänesi katoaminen toisi tuskaa ja pelkoa sydämeeni.
En tahdo koskaan mieltäsi pahoittaa.
Sillä haluan kuulla äänesi kausn.
Ikoisesti

ERAUS
 
Moidooo<33
Läski tai laiha, kaunis aina. Pitkä tai lyhyt, kyllä minun typy. Ihana tai ääliö, rakas kuin kääpiö. Tyttö tai poika, kumminkin hoikka. Musiikki tai Jalkapallo, kuitenkin ihana joskus. MULLA ON IHANA BFFF!! <3333
 
jesse
Läski tai laiha, kaunis aina. Pitkä tai lyhyt, kyllä minun typy. Ihana tai ääliö, rakas kuin kääpiö. Tyttö tai poika, kumminkin hoikka. Musiikki tai Jalkapallo, kuitenkin ihana joskus.
 
no joo
olet kaunis ystävä mun kaunis niinkui kukka sun jonka sulle antaa voisin muuta kun se haihtuu pois mut ystävyys ei joten lahjaks annan ystä vyyden ja rakkaude sun yli ihanan kauneuden ja sydämmen mun ne ovat ainoita lahjoja jotka ei vät haihdu koskaan pois loppu
 
joku random :)
Ystävyys on kuin pitkä lanka, johon välillä tulee solmuja. Solmut avautuu ajallaan ja ystävyys aina paranee mitä lähemmäs loppua mennään, lopussa se on niin kestävä että meitä ei erota edes kuolema<3

nopeesti keksin päästä, ja siitä tuli IHAN hyvä :)
 
joku randomi :D
Onneksi tutustuttiin, sillä en kadu sitä pätkääkään
Onneksi riideltiin, sillä sen jälkeen sun halin tuntea saan ja se vahvistaa meisän ystävyyttä
Onneksi olet elämässäni, sillä muuten en olisi tässä, koska jos ei sinua ei minuakaan, sillä meidän ystävyys kestää ja kukaan ei meitä erottaa saa, haudassakin vielä me halataan ja taivaassa me taas nauretaan<3
 
oskari niskanen 1732109 111
muo minnä onelli meilli ihanna kaunisi sinnä olla elämät sallatutelämät päivivemä pikkukakonen
uusipäivä nenä päivä tervesi oskari jakko niskanen 111 @ fi
 
Ystäväni kuva
Piirsin siihen silmät, jotka nauravat ja suun joka hymyilee. Piirsin korvat, jotka jaksavat kuunnella ja sydämmen, joka välittää. Piirsin ihmisen, joka on minulle tärkeä. Piirsin sinut hyvä ystävä-

Ja sittem voi laittaa loppuun esim: Olet ihana ystävä jään kaipaamaan sinua jne jne:)
 
Itse kesitty1234
[QUOTE="Surullinen";27209573]Elikkä mulla ja mun parhaalla kaverilla tuli maaaailman suurin riita. :( hän sanoi meidän kaveruuden olevan loppu :( ja en haluu erota mun bestiksestä joten voitteko auttaa mua ja kirjoittaa jonku nätin runon ja sen pitäis liittyä 13 vuotiaaseen Nea nimiseen tyttöön...[/QUOTE]

Nea, Nea älä sulje minua pois. Olen ystäväsi, siitä et pääse pois. Pidän sinusta todella, enkä halua tapella. Olet minulle tärkeä, enkä tahdo pahaa, toivon vaan sulle onnea ja rauhaa
 
Kaikki kolme edellistä..
Älä tule pyhäpuvussa, niinkuin tehdään toisten suvussa. Avojaloin saavuthan yli pellon kukkivan, tallustele ojan laitaan tuulen hellessä paitaa. Laita sivuun hymy suloinen, jos on mieli alakuloinen. Älä ikävääsi peitä, älä kätke kyyneleitä. Ole läsnä, olen tässä, vierelläsi ikävässä. Tule niinkuin tulit ennenkin, tule arkipäivän askelin. Tule tähän tuttuun taloon, jossa kaikki tuodaan valoon, mitiskellään aamun koittoon, noustaan satakielen soittoon.

-Anna-Mari Kaskinen-

Ja katsokaa:

http://katisa.vuodatus.net/blog/category/YST%C3%84V%C3%84NP%C3%84IV%C3%84
 
runoilija
joku on köyhä, mutta hänellä on ystävä, hän haluaa silti rahaa ja näkee jonkun rikkaan kellä ei ole ystävää, he tekevät vaihtokaupat, ja köyhä jää yksin, hän tuhlaa rahansa ja miettii ennen kuolema ''miksi jätin ystävän, joka oli minun elämä'' <-- tämä merkitsee sen että sinusta kovasti elämäni sinun kanssasi jaan !!

toinen:
eräät ystävät nauroivat niin että kaikki katsoivat. Toinen tytöistä häpesi silmät päästään sillä kaikki katsoivat vain häntä ja toinen sanoi ''haluan hävetä sinun kanssasi, ja vielä enemmän häpeän minä, sillä haluan sinun voivan hyvin'' sen sanonnan jälkeen hän veti housut alas ja huusi '' katsokaa kaikki minua ja jättäkää ystäväni rauhaan'' <33

kolmas:
eka nähtii sit tutustuttii ja seuraavaks oltii bf:ii !<33
 

Yhteistyössä