Runo "kummitodistukseen"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saaru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saaru

Aktiivinen jäsen
29.08.2004
1 704
0
36
Löytyiskö keltään laatikon pohjalta tai muistin syövereistä jotain runoa tai värssyä kummitodistukseen. Tehdään itse sellainen tulevalle "kummille" joka ei kuulu kirkkoon..
Kiitos etkäteen niille jotka vaivautuvat vastaamaan

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Jos kastatte lapsen kirkkoon, niin mun tietääkseni kaikki kummit saa todistuksen kuului kirkkoon tai ei. Runoa en valitettavasti tiedä.

jos "kummi" ei kuulu kirkkoon niin ei hän myöskään saa kummitodistusta kirkolta,mutta itse tosiaan voipi tehdä :)
positiivareitten sivulta vois löytyy runoja ja sitten proseremonioilta voi tilata valmiita todistuksia. ne ei maksa hirmusti ja on kivoja :)

Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Jos kastatte lapsen kirkkoon, niin mun tietääkseni kaikki kummit saa todistuksen kuului kirkkoon tai ei. Runoa en valitettavasti tiedä.

jos "kummi" ei kuulu kirkkoon niin ei hän myöskään saa kummitodistusta kirkolta,mutta itse tosiaan voipi tehdä :)
positiivareitten sivulta vois löytyy runoja ja sitten proseremonioilta voi tilata valmiita todistuksia. ne ei maksa hirmusti ja on kivoja :)
Siskon tytön ristiäisissä kaikki 5 kummia sai todistukset, vaikka vaan 2 kuului kirkkoon. :) Taitaa olla paikkakuntakohtainen tai papista riippuva juttu.

Itse tein meidän pojan kummille. siinä oli tämä runo joka löytyy myös positiivareiden värssypankista

Rutista, rapsuta, rakasta,
silitä pientä päätä.
Lähelle ota, lämmitä
älä suukkojasi säästä.
Ole tuhlari hellien sanojen,
kosketa poskea kättä.
Hoivaa, helli ja hyväile.
Ota syliin empimättä.

Alkuperäinen kirjoittaja krisu:

Siskon tytön ristiäisissä kaikki 5 kummia sai todistukset, vaikka vaan 2 kuului kirkkoon. :) Taitaa olla paikkakuntakohtainen tai papista riippuva juttu.

juu,varmaan sitten tosiaan papista riippuva juttu =)

Yhteistyössä