Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Jos kastatte lapsen kirkkoon, niin mun tietääkseni kaikki kummit saa todistuksen kuului kirkkoon tai ei. Runoa en valitettavasti tiedä.
Siskon tytön ristiäisissä kaikki 5 kummia sai todistukset, vaikka vaan 2 kuului kirkkoon.Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Jos kastatte lapsen kirkkoon, niin mun tietääkseni kaikki kummit saa todistuksen kuului kirkkoon tai ei. Runoa en valitettavasti tiedä.
jos "kummi" ei kuulu kirkkoon niin ei hän myöskään saa kummitodistusta kirkolta,mutta itse tosiaan voipi tehdä![]()
positiivareitten sivulta vois löytyy runoja ja sitten proseremonioilta voi tilata valmiita todistuksia. ne ei maksa hirmusti ja on kivoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Siskon tytön ristiäisissä kaikki 5 kummia sai todistukset, vaikka vaan 2 kuului kirkkoon.Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Jos kastatte lapsen kirkkoon, niin mun tietääkseni kaikki kummit saa todistuksen kuului kirkkoon tai ei. Runoa en valitettavasti tiedä.
jos "kummi" ei kuulu kirkkoon niin ei hän myöskään saa kummitodistusta kirkolta,mutta itse tosiaan voipi tehdä![]()
positiivareitten sivulta vois löytyy runoja ja sitten proseremonioilta voi tilata valmiita todistuksia. ne ei maksa hirmusti ja on kivoja![]()
Taitaa olla paikkakuntakohtainen tai papista riippuva juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:ei meillä kukaan kummeista ole saanut mitään kummitodistusta?!? Oisko se pitänyt saada heti vai tuleeko myöhemmin postissa?