runo 18v tytölle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no minkätyylinen runon vois olla, mihin liittyä, pitkä vai pätkä :D
riimillinen vai ei? pitääkö liittyä jokin ajatus..?
itte tykkään runoista, etenkin tiettyjen runoilijoiden runoista. :flower:
 

Yhteistyössä