U
Urseele
Vieras
Luin aamulla maakuntalehteä, jossa oli juttua äiti-ja mummirunoista. Sen mukaan naiselle tai tytölle omasta äidistä runon kirjoittaminen on yllättävän vaikeaa. Miehiltä tulee kuulemma herkimmät ja parhaat runot, mutta taas isoäidistä naisetkin jo pystyvät kirjoittamaan hyviä runoja.
Mistä tämä voi johtua? Onko Sinulle helpompi sanoa kauniisti isästäsi kuin äidistäsi? Miksi herkkä runo on vaikea kirjoittaa äidistä?
Mistä tämä voi johtua? Onko Sinulle helpompi sanoa kauniisti isästäsi kuin äidistäsi? Miksi herkkä runo on vaikea kirjoittaa äidistä?