Runkkauskohteena

Luin tuolla eräällä toisella sivustolla keskusteluja runkkauskohteena olemisesta.
Suurelta osin tuntui olevan mielipide se, että mitä välii, kunhan ei tulla ihan iholle.
Niin miehet kuin naiset.

Jos vaikka näkee jonkun lenkkipolun varrella masturboivan, niin mitä siitä. Jokunun saattoi vaikka hieman vielä provosoida. Työpaikkarunkkauskin oli esillä, sillä jokunen oli huomannut vastakkaisen sukupuolen hiplailevan itseään lasittunut katse suunnattuna kohdehenkilöön.

Ruttaantuneita printterikuvia oli löytynyt. Ihan siinä tarkoituksessa olleita

Sitten vielä niitä ikkunatirkistelijöitä, jotka heilahtelevien verhojen kätköissä antavan kätensä viuhua.

Mitä näistä. Se on mielipiteeni. Kiva se on katsella paidatonta huoltofirman afrikalaista kesäisin ruohonleikkurin päällä.:saint:
 
  • Tykkää
Reactions: Kätevä Olkku
Minusta seksiin ja seksuaalisiin tekoihin kuuluu se, että molemmat (kaikki) osapuolet ovat siihen suostuvaisia ja haluavat sitä. Puskarunkkarit ja työpaikan julkisesti hiplaajat tekevät hommansa niin että toinen osapuoli ei saa valita, onko mukana seksissä, joten musta se on tosi vastenmielistä ja häiritsevää ja sopimatonta. Jos joku töissä alkais mua tuijottaa ja hiplata itseään, tekisin saman tien ilmoituksen seksuaalisesta häirinnästä.

Kokonaan eri asia on flirttailu, siis hymyt ja katseet. Flirtti myös työpaikalla voi olla piristävää, kähmintä ja runkkaaminen ei. Ja on ihan täysin eri asia vilkuilla vaikka hyvännäköistä pihatyöntekijää kuin tuijottaa lasittuneesti käsi housuissa vispaten. Fantasiat kuuluu työpaikoilla ja julkisilla paikoilla sinne oman pään sisään, niitä ei kuulu alkaa toteuttamaan, koska seksikumppanin kuuluu saada valita, osallistuuko siihen vai ei.
 
Olen varmaakin varmempi, että minua työpaikalla yksi ujoliini katselee sillä silmällä, että voi kun sais. Olen sen huomannut hänen istuessa omassa, ikkunallisessa työpisteessään. Vilkuilu ja joskus epämääräinen katse alas kohti jalkojaan ja omituisesti nytkyvä pää. Olen päätellyt, että jotain omakivaa siellä tapahtuu. En ole halunnut nousta kurkkimaan ja nolaamaan ressukkaa enkä muille kertonut. Tehköön sen, mitä se minua haittaa.:|
 
  • Tykkää
Reactions: Neutral
Eikös fantasia kuulu juurikin oman pään sisään? Ei se vastapuoli liity siihen millään muulla tavalla kuin runkkarin oman pään sisällä tapahtuvaan sooloseksiin. Vai haluatko kieltää fantasiat ja runkkaamiset lailla? Tai sitten sooloseksin pitäis tapahtua niin, että ensin soitat fantasiasi kohteelle, ja ilmoitat hänelle että kuules Mette Mannonen sieltä mtv3:n säästä, seisoskelen nyt alasti lerssi kädessä tässä olkkarissa ja mietin miten paskaa säätä ennustaisit jos samalla painaisin sua pakoputkeen, joten saanko runkata?

Ei jumalauta...
 
  • Tykkää
Reactions: HraHuu
Kai se on tunnustettava, että olen kyllä useinkin sormea tunkenut sepaluksesta kovalle kullille. Ei sille mitään mahda, kun oikein hehkeä ilmestys sattuu vaikka neukkarin pöydän toiselle puolen vilauttelemaan rintavakoaan. En siinä nyt sentään mitään pöydänpohjaan ole rohjennut roiskauttaa. Se on siten suoritettava vessassa. :saint:
 
Itseäni nuo puskarunkkarit lähinnä huvittaa, mutta tottahan se on, että eipä se kovin sopivaa toimintaa ole, koska joku voi oikeastikin saada niitä traumoja.

Muuten sitten fantasioinnin kohteena oleminen kiihottaa hyvinkin paljon. Joskus nuorempana mietin puolitosissani, että olisin poseerannut jossakin miestenlehdessä tästä syystä. No, eipä tullut toteutettua lähinnä siinä pelossa, että joku tuttu näkee kuvat..
 
Tuntemattona poseeraustahan varten on mm. alaston suomi saitti. Onkin joskus tullut mieleen, että lähettääkö ihmiset sinne kuviaan siksi, että se ajatuksena kiihottaa itse kuvattavaa. Ehkäpä se voi joitakin miellyttää myös, jos kehuja satelee.
 
Jumalaade, onhan se nyt niin, että jokainen joskus ajattelee kivoja jostain ja käsi ajatuksissa vaeltaa painelemaan itseään just niistä kivoista paikoista. Niin naiset kuin miehetkin. Ihan varmasti.

Suotavaa kuitenkin on, että semmoinen salarunkutus pitää myös pysyä salassa. Sen näyttäminen avoimesti ja ujostelemattomasti on jotenkin kieroutunutta toimintaa, eikä mukavaa. Uskoisin niin.

Mutta täysi valta runkkailuille ja fantasioille. Omassa rauhassa, ketään loukkaamatta on ok. Oikeastaan tervettä toimintaa ja oman hyvinvointinsa ylläpitämistä.

Että siitä vaan, ketään loukkaamatta ja vaan oman nautinnon nauttimista.
 
Bko
En kyllä ymmärrä sitä että jossain puskassa vaatteet päällä olevien naisten perään runkkaillaan. Muuuuutta... Jos joku innokas olis levittelemään paikkojaan edessäni ja vaikka itsekkin hiplailemaan niin kiva olisi tavata tuollainen nainen :)
 

Yhteistyössä