Rumat ihmiset, meidän ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
täällä myös lyhyt ja läski, ei todellakaan mikään ruusu mutta kukkiihan se perunakin... edes naamakirjassa ei ole minusta ainuttakaan kuvaa, en halua että joku pääsee kauhistelemaan miten olen vuosien saatossa vain rumentunut (nuorena olin jopa nätiksikin sanottu)

[QUOTE="vieras";22898219]No omasta mielestäni en ole ruma, vaan ihan tavallinen. Mut yläasteella pojat oli sitä mieltä et olin ruma sika ja työnantaja kysyi kerran onko rumuudesta ollut mulle haittaa. Joten olen vissiin ruma siksi, että näytän sialta :D Jee, jee.[/QUOTE]

Tosi törkee työnantaja :(

Löytyhän sitä sopiva keskustelu mullekkin. Muuten en itteeni niin rumana pidä mut pää pitäis vaihtaa. Siinä ei oo osunu kohdalleen mikään. Tosin isäpappa sano olleensa rapulassa ku mua tehtiin et ihmekkös tuo...

No mä en oikeastaan ole ottanut mitään kantaa mun ulkonäköön tässä. :) Eli ehkä se on sen merkki, että tulen jotenkin toimeen lärväni kanssa? :D

Mut saan mä silti tässä sua kommentoida, koska et myöskään kuulu tähän ketjuun. :)

hmph, minoon ruma, sillä siisti. naiset on vaa tollasia et ne ei haluu olla ilkeitä, jos toinen on muutenkin kuin rekkaan törmänneen näköinen lihapulla.

Tähän saavat tulla rumat ihmiset. Kerro miksi olet ruma.
Minä olen ruma, koska olen läski. Olisin ruma vaikka en olisi läskikään, koska mulla on pienet tissit, lyhyet jalat ja ohuet hiukset.

Ööh, ei millään pahalla, jos haluat rumuudessasi rypeä, mutta myös minulla on pienet tissit ja ohuet hiukset, enkä koe olevani ruma :O Jalat ovat normaalit, mutta vyötäröä ei ole, olen siis tasapaksu runko, enkä SILTIKÄÄN koe olevani ruma :D Aamulla pelästytän lapseni muumilelutkin, jos näkevät minut ns. luonnontilassa, enkä SILTIKÄÄN koe olevani ruma. Sen sijaan koen, että rumuus on mielentila. Jos on negatiivinen olo, niin siinä ei itseään kauniiksi tunne, vaikka koipia olisi kilometrin verran, silikonit tursuisivat EE-kupista ja tukkaa riittäisi vaikka lahjoitettavaksi...

ei pidä paikkansa, tää lihapulla on ainakin kerännyt karvojakin pintaan satunnaisen tiheään :laugh:

Pieni tunnustus miehestäni: hän on äärimmäisen seksikäs juuri siksi, että karvoituksesta huomaa kysymyksessä olevan mies :) Miehellä saa ja pitääkin olla karvoja, miten muka pystyy muuten lämmittämään naista siinä kainalossa? :laugh:

Yhteistyössä