Tuosta työpaikkajutusta. Itsekin olen ollut työpaikassa, jossa jouduin tuollaisen henkisen kiusaamisen uhriksi. Tuntui, että valittivat joka asiasta mistä pystyivät. Tämä kaikki alkoi jo ennen kuin olin tehnyt yhtään ainutta työpäivää eli ei voinut olla kyse mitenkään siitä, että itse olisin aiheuttanut tämän. Jälkikäteen on helppo sanoa, ettei olisi pitänyt sinne edes jäädä, mutta tilanne oli silloin se, ettei minulla oikein ollut muutakaan mahdollisuutta. Olin rahaton jne. Siellä oli toki mukaviakin työntekijöitä, mutta kaksi johtajaa oli niin vittumaisia, että vieläkin ällöttää ajatella. Kaiken huippu oli se, että viimeisenä työpäivänä oli sovittu, että käyn hakemassa työtodistuksen tiettyyn aikaan. No kun tulin hakemaan niin sain kuulla, että tämä johtaja oli jo lähtenyt, teki ihan varmasti vittuillakseen koko jutun. Sovittiin sitten sen toisen "johtajan" kanssa, että lähettävät postitse ja sitä sain odotella, että jotain 3 viikkoa. Huomasin postileimasta, että oli postitettu vasta pari viikkoa lähtöni jälkeen. Minua eniten harmitti se, että kaikille muille (siellä oli paljon kausityöläisiä) tuo työtodistusten jakaminen onnistui, muttei minulle. Ketään muuta ei samalla tavalla huijattu ja valehdeltu päin naamaa, työtehtävät oli ihan erilaisia mitä sovittu, vapaapäivistä sain ensimmäiset 2 kk aina huonoimmat vapaapäivät ja vaikka mitä kaikkea. Jäi todella paskamainen kuva tuosta työstä ja pitkän aikaa minuakin inhotti edes ajatella mitään työnhakua, tai vieläkin kyllä inhottaa. Yritän ajatella, että on pieni mahdollisuus joutua tuollaiseen paikkaan uudestaan ja olen jo yhdessä työpaikassa ehtinyt olla tuon jälkeen, missä kaikki toimi niin kuin luvattiin, ja oli kuin paratiisi tuohon toiseen verrattuna.