Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
säpäle harmaana
Ootsä jotenkin vähän aggressiivinen? Ei meidän oo pakko puhuu jos menee tämmöseks raihimiseksi. Mä ainakin voin lopettaa ja sanotaan vaikka sit niin että oot varmasti oikeessa oli asia mikä tahansa milloinkin. Peräännyn tästä kädet ylhäällä.
No mikäs tuossa nyt oli aggressiivista? Mietit, miten kukaan kiertää kaukaa neitsytmiestä, minä vastasin.
 
säpäle harmaana
Jos puhuit koko ajan vain yleisistä asenteista niin sitten puhuttiin eri asiasta. Mä puhuin kaverisuhteiden luomisesta ihan konkreettisesti 1on1.

Ja kehottaisin myös välttämään luomasta kovin kummoisia kaveruuksia ihmisten kanssa, joiden arvomaailma on kuvaamansa kaltainen.
Niin no mistäpä sitä toisten arvomaailmaa etukäteen tietää. Varsinkaan, kun se tuntuu olevan aika yleinen. Sitähän tämä tyyppi varmaankin tarkoitti.
 
"vieraana"
Kun ei pidä paikkaansa kaikkien kohdalla . Itse olen saman ikäinen kuin ampuja ja tottakai "handholdless, kissles virgin" lähestyn ainakin yhtä naista joka viikonloppu baareissa. Ihan omana itsenäni ja selvinpäin.Pakita tulee 100% varmuudella jopa roimasti ylipainoisilta naisilta. Pari kertaa olen päässyt halaamaan naista.Kuvittelen olevani OK:n näköinen, mutta taitaa olla kyse todellisesta itsepetoksesta.Kavereita aina ollut, joten ei oikein sosiaalisten taitojen puutteestakaan voi syyttää. Turha kai sitä on kieltää ,että täydellinen hyväksynnän puute vastakkaiselta sukupuolelta ei alkaisi jo pikkuisen vaikuttamaan mielenterveyteen.Periaatteessa ymmärän ampujaa ja minkälainen raivo näistä asioista voi syntyä(tietenkään mitää teoistansa en hyväksy).Onneksi itse en ole kuitenkaan katkeroitunut naisia kohtaan ja ainoa jolle tulen joskus tekemään jotain pahaa on itselleni (ei siis itsaria, mutta varmasti aloitan päihdekokeiluita tms jännittävää, jotakin suolaa elämän laihaan velliin).Neitsytmiehet on yhteiskunnassa ehkä halveksituimpia olentoja pedofiilien jälkeen.Niin monet ihmiset eivät todellakaan halua edes olla kavereita ihmisen kanssa, joka ei menesty naisten kanssa. Joten rakkaussuhteen saaminen tuntuu tässä vaiheessa todelliselta utopialta. Varmasti on hieman tälläisiä ajatuksia pyörinyt ampujan päässä.
Tää ei eroa mitenkään neitsytnaisten tai niiden roimasti ylipainoisten naisten leimasta, ei niidenkään kavereita tahdota olla.

Sitä paitsi, jos joku antaa sulle pakit baarissa, se ei tarkoita että se antais samana iltana pillua jollekin toiselle, ehkä se ei vaan halua tutustua baarissa uusiin ihmisiin, ei halua yhden illan juttuja, ei halua jutella humalaisten kanssa, ehkä se on pettynyt niin monta kertaa, että se epäilee muiden tarkoitusperiä, ehkä sillä on huono itsetunto, ehkä se ei halua olla se, jonka pitäis säälistä antaa kun on niin läski ja ruma, ehkä se seurustelee, ehkä se ei ole kiinnostunut seksistä, ehkä se ei halua suhdetta, ehkä se on lesbo, ehkä sillä on huono päivä, ehkä sillä on masentunut olo, eikä se tahdo lähelleen ketään, ehkä se tietää, miten läskejä ja rumia kohdellaan, eikä tahdo laittaa itseään alttiiksi.


En ymmärrä sitä itsekeskeistä ajatusmaailmaa, että kaikki olisi kiinni juuri siitä pakit saaneesta. Miettikää asioita välillä vähän toistenkin kannalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29953302:
Eihän kukaan ole sanonutkaan, että se mikään kriteeri olisi. Mutta tuo asenteesi tällaisia ajatuksia kohtaan ei suurta ystävyyttä ennustele. Vähän ristiriitaista, että ihmettelet, miksi tämä henkilö ei ystävysty helposti ihmisten kanssa, mutta samassa viestissä kehotat häntä olemaan kuten muutkin ja lopettaa iniseminen.

Ja jälleen kerran: epätoivon ymmärtäminen on eri asia kuin tappamisen hyväksyminen.
Puistattaa lukea näin puolustavia kommentteja, aivan kun haettais selityksiä näin karmealle ja äärimmäiselle teolle. Hän oli 22v. ja oli saanut ammattiapua sekä hyvän koulupaikan, ja vanhemmat olivat oikein virkavallan kanssa hakeneet hänet hoitoon. Kyllä yksilöllä joku vastuu täytyy säilyttää.

Epätoivoa meistä kaikki kokee joskus, erittäin iso osa maailman lapsista nälänhätää ja tälläiset psykopaatit sitten omanlaistansa "epätoivoa" kun yliopiston kauneimmat muijat ei anna pesää. Voi mikä epätoivo ja tuska!
 
Pessimisti
kiistät kylmästi kaiken etkä oo ollu ees siellä päinkään?
Mun kommentit on kyllä kenen tahansa luettavissa. Myönsin vetäneeni herneen nenään hätiköidysti, mutta tota sun selkään puukotus länkytystä en ymmärrä. Ihan kuin mulle ois jotain hyötyä puukotella random harmaita, joita en edes tunne, selkään.

Ihan sama. Mikä vaan sun purjettas heiluttaa.
 
ikipoika91
Mäkin mietin sitä, et miten kukaan tietää kiertää kaukaa neitsytmiestä, jollei itse kerro kaikille että moi oon Eero, ikineitsyt ja kaikki vihaa mua.

Kyllä mä tiedän yli kolmekymppisiä neitsyitä, eikä se musta mikään kummallisuus oo. Ei oo seurakuntapiireissä mikään erikoisuus. Nää ihmiset vaan ei koskaan pidä sitä neitsyyttään puheenaiheena vaan niillä on muita juttuja puhuttavana.
Kylläpä se vaan aina väkisin tulee esiin. Jotenkin varsinkin naiset tuntuvat vaistoavan helposti. Seksi ja seurustelu nousee porukassa puheenaiheeksi ja, kun yksi ihminen ei oikein voi kommentoida asioihin mitään , niin hihmist helposti voivat päätellä asioita. Välillä tulee sitten niitä suoria kysymyksiä "ootkos ikinä edes saanut pillua?" tulee ja tottakai kun siinä menen häkeltymään ei ihmisille jää paljon arvailujen varaan. Oma kaveripiiri ei tietenkään asiasta kiusaa , mutta uudessa porukassa tuota tapahtuu. Ja varsinkin muuten ystävällisesti käyttäytyneet naiset tuntuvat alkavan vierastamaan välittömästi. sitten kylillä juoruillaan ja ikipojan ura on alussa.
 
säpäle harmaana
Puistattaa lukea näin puolustavia kommentteja, aivan kun haettais selityksiä näin karmealle ja äärimmäiselle teolle. Hän oli 22v. ja oli saanut ammattiapua sekä hyvän koulupaikan, ja vanhemmat olivat oikein virkavallan kanssa hakeneet hänet hoitoon. Kyllä yksilöllä joku vastuu täytyy säilyttää.

Epätoivoa meistä kaikki kokee joskus, erittäin iso osa maailman lapsista nälänhätää ja tälläiset psykopaatit sitten omanlaistansa "epätoivoa" kun yliopiston kauneimmat muijat ei anna pesää. Voi mikä epätoivo ja tuska!
Mitäs karmeaa siinä selityksen hakemisessa sitten on? Jos jonkun itsetunto on romahtanut ja mielenterveys pimahtaa, niin onko sen pohdiskelu nyt niin kamalaa? Eikö ole ihan hyvä, että näitä syitä pohditaan, että näitä voitaisiin edes yrittää ehkäistä jollain tavalla? Etkö sinä työssäsi joudu miettimään, mistä ihmisten ongelmat juontavat juurensa ja mitä niille voitaisiin tehdä?

Ja ihmettelin jo tuolla sinun aiemmissa kommenteissasi sitä, että ilmeisesti kuvittelet, että kaikki on silmänräpäyksessä hyvin, kun henkilö saadaan hoitoon. Aika harvoin kai se niin menee.

Kuka on sanonut, ettei vastuu ole yksilöllä?
 
Peyote
Kylläpä se vaan aina väkisin tulee esiin. Jotenkin varsinkin naiset tuntuvat vaistoavan helposti. Seksi ja seurustelu nousee porukassa puheenaiheeksi ja, kun yksi ihminen ei oikein voi kommentoida asioihin mitään , niin hihmist helposti voivat päätellä asioita. Välillä tulee sitten niitä suoria kysymyksiä "ootkos ikinä edes saanut pillua?" tulee ja tottakai kun siinä menen häkeltymään ei ihmisille jää paljon arvailujen varaan. Oma kaveripiiri ei tietenkään asiasta kiusaa , mutta uudessa porukassa tuota tapahtuu. Ja varsinkin muuten ystävällisesti käyttäytyneet naiset tuntuvat alkavan vierastamaan välittömästi. sitten kylillä juoruillaan ja ikipojan ura on alussa.
Ikävää. Mun tuttavapiirissä et olis mikään omituisuus, eikä mun tuttavat puhu oikeestaan seksistä juurikaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29954177:
Mitäs karmeaa siinä selityksen hakemisessa sitten on? Jos jonkun itsetunto on romahtanut ja mielenterveys pimahtaa, niin onko sen pohdiskelu nyt niin kamalaa? Eikö ole ihan hyvä, että näitä syitä pohditaan, että näitä voitaisiin edes yrittää ehkäistä jollain tavalla? Etkö sinä työssäsi joudu miettimään, mistä ihmisten ongelmat juontavat juurensa ja mitä niille voitaisiin tehdä?

Ja ihmettelin jo tuolla sinun aiemmissa kommenteissasi sitä, että ilmeisesti kuvittelet, että kaikki on silmänräpäyksessä hyvin, kun henkilö saadaan hoitoon. Aika harvoin kai se niin menee.

Kuka on sanonut, ettei vastuu ole yksilöllä?
Mutta uhreja kohtaan on varmaan ihan kunnioittavinta olla sympatisoimatta tekijän kärsimystä siitä hänen kokemuksestaan, ettei kauneimmat naiset olleet suostuneet seksiin vaikka hän oli täydellinen alfamies. Hän riisti monilta nuorilta henget siksi, että omalla toiminnallaan oli karkoittanut ihmisiä tiehensä.

Ammattiapu ei pelasta yksinään vaan ihmisen pitää olla myös hoitomyöntyväinen ja motivoitunut. Mielestäni tässä on syytä olettaa että häntä oli hoidettu aika pitkäjänteisesti jos hän oli päässyt jo pienenä hoitoon. On paljon lapsia ketkä saavat apua aivan liian myöhään.
 
säpäle harmaana
Mutta uhreja kohtaan on varmaan ihan kunnioittavinta olla sympatisoimatta tekijän kärsimystä siitä hänen kokemuksestaan, ettei kauneimmat naiset olleet suostuneet seksiin vaikka hän oli täydellinen alfamies. Hän riisti monilta nuorilta henget siksi, että omalla toiminnallaan oli karkoittanut ihmisiä tiehensä.

Ammattiapu ei pelasta yksinään vaan ihmisen pitää olla myös hoitomyöntyväinen ja motivoitunut. Mielestäni tässä on syytä olettaa että häntä oli hoidettu aika pitkäjänteisesti jos hän oli päässyt jo pienenä hoitoon. On paljon lapsia ketkä saavat apua aivan liian myöhään.
Mutta ilmeisesti et hoksaa sitä, että maailmassa on tälläkin hetkellä tuollaisia tikittäviä pommeja, joiden räjähtäminen voidaan yrittää estää juuri ymmärtämällä ja muuttamalla omaa käytöstä. Se, ei tarkoita sitä, että ymmärrettäisiin ja toivottaisiin heidän tappavan ihmisiä, vaan oltaisiin heitä kohtaan ystävällisempiä ja ymmärtäväisempiä. Ihan oikeastiko sinä kuvittelet, että tuon henkilön, jolle Pessimisti sanoi, että "ole kuin muutkin ihmiset", tilanne paranee tällaisten kommenttien myötä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29954255:
Mutta ilmeisesti et hoksaa sitä, että maailmassa on tälläkin hetkellä tuollaisia tikittäviä pommeja, joiden räjähtäminen voidaan yrittää estää juuri ymmärtämällä ja muuttamalla omaa käytöstä. Se, ei tarkoita sitä, että ymmärrettäisiin ja toivottaisiin heidän tappavan ihmisiä, vaan oltaisiin heitä kohtaan ystävällisempiä ja ymmärtäväisempiä. Ihan oikeastiko sinä kuvittelet, että tuon henkilön, jolle Pessimisti sanoi, että "ole kuin muutkin ihmiset", tilanne paranee tällaisten kommenttien myötä?
Eli antamalla pesää? Sehän oli tuon kundin pakkomielle ja siis kaikkein kauneimmilta vielä? Voi kun minäkin haluaisin auton ja opintopisteitä reippaasti lisää mutta niitä ei minulle anneta:( Jos mun kaveri nyt säälisi mua sen takia eikä kannustaisi muuttamaan omaa toimintaa ja näkemään vaivaa niin ei se auttais mua,jäisin vaan itsesääliin ruikuttamaan. Erityisesti ammattiauttajan täytyy osata olla empaattinen ja katsoa aina eteenpäin.

Ja kyllä valitettavasti sosiaalisiin normeihin pitää sopeutua kaikkialla maailmassa tai saattaa joutua ulkopuolelle.. Oot varmaan kuullut sosiaalistamisesta?
 

Yhteistyössä