Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Pessimisti
Kun ei pidä paikkaansa kaikkien kohdalla . Itse olen saman ikäinen kuin ampuja ja tottakai "handholdless, kissles virgin" lähestyn ainakin yhtä naista joka viikonloppu baareissa. Ihan omana itsenäni ja selvinpäin.Pakita tulee 100% varmuudella jopa roimasti ylipainoisilta naisilta. Pari kertaa olen päässyt halaamaan naista.Kuvittelen olevani OK:n näköinen, mutta taitaa olla kyse todellisesta itsepetoksesta.Kavereita aina ollut, joten ei oikein sosiaalisten taitojen puutteestakaan voi syyttää. Turha kai sitä on kieltää ,että täydellinen hyväksynnän puute vastakkaiselta sukupuolelta ei alkaisi jo pikkuisen vaikuttamaan mielenterveyteen.Periaatteessa ymmärän ampujaa ja minkälainen raivo näistä asioista voi syntyä(tietenkään mitää teoistansa en hyväksy).Onneksi itse en ole kuitenkaan katkeroitunut naisia kohtaan ja ainoa jolle tulen joskus tekemään jotain pahaa on itselleni (ei siis itsaria, mutta varmasti aloitan päihdekokeiluita tms jännittävää, jotakin suolaa elämän laihaan velliin).Neitsytmiehet on yhteiskunnassa ehkä halveksituimpia olentoja pedofiilien jälkeen.Niin monet ihmiset eivät todellakaan halua edes olla kavereita ihmisen kanssa, joka ei menesty naisten kanssa. Joten rakkaussuhteen saaminen tuntuu tässä vaiheessa todelliselta utopialta. Varmasti on hieman tälläisiä ajatuksia pyörinyt ampujan päässä.
No joo. Taisin kerätä lämpöjä vähän turhan nopeasti. En ehtinyt lukea koko juttua kunnalla kun aloin näkemään punaista. Anteeksi.

Mutta sen verran sanon, että uhriutuminen tuskin tulee johtamaan mihinkään positiiviseen..

Mulla on kaveri, joka oli vuosia aika samanlaisella asenteella ja oli jo vähällä heittää koko elämänsä hukkaan. Syrjäytyi, erakoitui, jäi työttömäksi ja alkoi käyttää huumeita. Nykyään hän on onneksi kuitenkin naimisissa, jättänyt kaman, kouluttautuu töihin ja haluaa isäksi..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pessimisti
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29953369:
Et ihmettele, miksi tämä henkilö ei ystävysty helposti, mutta ihmettelet, miksei hänen kanssaan haluta olla kavereita?
En jaksa vääntää rautalangasta..

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
lopettakaa te se ruikutus
Otsikosta ja monista kommenteista huokuu viha miehiä kohtaan, mikset sä saatana oo alfa, lopeta ruikutus jne.. Palstamammat eivät mitään muuta tee kun ruikuttavat täällä päivästä toiseen yötä päivää.
 
vierasa
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29953369:
Et ihmettele, miksi tämä henkilö ei ystävysty helposti, mutta ihmettelet, miksei hänen kanssaan haluta olla kavereita?
Häh? Eikös hän ihmetellyt sitä, että minkälaiset ihmiset valitsee kaverinsa naismenestyksen perusteella? Ihmettelen itsekin, en ole koskaan sellaisiin törmännyt.
 
vierass
Pessimisti
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29953653:
Joo, varmaan ihmetteli, mutta tämä henkilö ei itse puhunut kaverien valinnasta mitään. Pessimisti itse puhui ystävyyden kriteereistä.
Ei puhunut vai? :O

Neitsytmiehet on yhteiskunnassa ehkä halveksituimpia olentoja pedofiilien jälkeen.Niin monet ihmiset eivät todellakaan halua edes olla kavereita ihmisen kanssa, joka ei menesty naisten kanssa.
 
Peyote
Otsikosta ja monista kommenteista huokuu viha miehiä kohtaan, mikset sä saatana oo alfa, lopeta ruikutus jne.. Palstamammat eivät mitään muuta tee kun ruikuttavat täällä päivästä toiseen yötä päivää.
Tulkitset väärin. Ei täällä miehiä vihata, mutta kukaan ei pidä murhaajasta. Viittaus alfoihin sun muihin tulee otsikkoon siitä, että tämä poika itse jäähyväisvideossaan kertoo, että kunhan hän aloittaa tyttösten rankaisun teurastamalla heitä, kaikki tajuaa, että hän on aivan mahtava alfauros.

Tosiasiassa minkään lajin alfaurokset eivät mene tappamaan oman lajin naaraita tuollatavoin, eikä alfana yleensä öykkärit menesty.

Minulla ei ole mitään vaatimuksia siitä, mihin kategoriaan haluan jonkun miehen kuuluvan, koska mielestäni tuollainen jaottelu ei ihmisiin päde, koska ihmiset elävät liian monissa eri yhteisöissä ja piireissä jotka ovat limittäin ja sisäkkäin.
 
Pessimisti
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29953722:
Minä en näe tuossa sanoja valinta tai kriteerit. Minä tuolla yhdessä viestissä sanoinkin, mitä oletin tämän kirjoittajan tarkoittavan tällä. Eli juuri sitä asennetta, jonka sinäkin toit esiin.
Sä oot kyllä yks vänkääjä.

Ei mun asenne häntä kohtaan johtunut hänen saamattomuudestaan, helvetti sentään. Ihan käsittämätöntä, että meidän tarvitsee edes väitellä tällaisesta asiasta.
 

Yhteistyössä