Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29953722:
Minä en näe tuossa sanoja valinta tai kriteerit. Minä tuolla yhdessä viestissä sanoinkin, mitä oletin tämän kirjoittajan tarkoittavan tällä. Eli juuri sitä asennetta, jonka sinäkin toit esiin.
Mun mielestä pessimistin asenne koski vaan murhaajan ymmärtämistä. Ei vaikuta kumminkaan että hän arvostaisi jotain panomiehiä.
 
säpäle harmaana
Sä oot kyllä yks vänkääjä.

Ei mun asenne häntä kohtaan johtunut hänen saamattomuudestaan, helvetti sentään. Ihan käsittämätöntä, että meidän tarvitsee edes väitellä tällaisesta asiasta.
No mitä sitten tarkoitit tuolla, että ymmärrät ihan hyvin, ettei hänen ole helppo ystävystyä tämän asian takia? Käsitin, että puhumme edelleen samasta asiasta.

Jos itsekin tämän tekstin perusteella sanot "älä inise, ole kuin muutkin", voitko ihan aidosti väittää, että voisit irl olla tämän ihmisen ystävä?
 
säpäle harmaana
Mun mielestä pessimistin asenne koski vaan murhaajan ymmärtämistä. Ei vaikuta kumminkaan että hän arvostaisi jotain panomiehiä.
No sanoisin, että ei koskenut pelkästään murhaajan ymmärtämistä, mutta voin olla väärässä.

Ja miten taas voidaan päätellä, että henkilö, joka pitää neitsyttä aikuista miestä jollakin tavalla friikkinä, ilman muuta arvostaa kovia panomiehiä. Taas pakko vetää ihan äärilaitoihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29953814:
No sanoisin, että ei koskenut pelkästään murhaajan ymmärtämistä, mutta voin olla väärässä.

Ja miten taas voidaan päätellä, että henkilö, joka pitää neitsyttä aikuista miestä jollakin tavalla friikkinä, ilman muuta arvostaa kovia panomiehiä. Taas pakko vetää ihan äärilaitoihin.
Suomi on yhden totuuden maa, täällä ei ole harmaan eri sävyjä
 
Pessimisti
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29953777:
No mitä sitten tarkoitit tuolla, että ymmärrät ihan hyvin, ettei hänen ole helppo ystävystyä tämän asian takia? Käsitin, että puhumme edelleen samasta asiasta.

Jos itsekin tämän tekstin perusteella sanot "älä inise, ole kuin muutkin", voitko ihan aidosti väittää, että voisit irl olla tämän ihmisen ystävä?
Jos "tällä asialla" tarkoitat hänen neitsyyttään niin en mä sanonut niin. Sanoin, että ymmärrän hänen olevan vaikea ystävystyä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen neitsyyden kanssa. Uhriutuminen sen sijaan, ainakin jos sen tekee äänekkäästi ja usein, saattaa sitten olla toinen juttu.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29953814:
No sanoisin, että ei koskenut pelkästään murhaajan ymmärtämistä, mutta voin olla väärässä.

Ja miten taas voidaan päätellä, että henkilö, joka pitää neitsyttä aikuista miestä jollakin tavalla friikkinä, ilman muuta arvostaa kovia panomiehiä. Taas pakko vetää ihan äärilaitoihin.
En mä meinannut mitään äärilaitajuttua. Tarkotin että ei vaikuta sellaiselta tyypiltä kuin sä aattelet. Ehkä se voi itse selittää mitä tarkotti.
 
säpäle harmanaa
Jos "tällä asialla" tarkoitat hänen neitsyyttään niin en mä sanonut niin. Sanoin, että ymmärrän hänen olevan vaikea ystävystyä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen neitsyyden kanssa. Uhriutuminen sen sijaan, ainakin jos sen tekee äänekkäästi ja usein, saattaa sitten olla toinen juttu.
No niin. Nyt ymmärrän pointtisi. Itselleni ei vain tullut mieleeni, että tässä olisi kyse äänekkäästä uhriutumisesta, vaan enemmänkin ajattelin, että tämä henkilö juuri pelkää noita "ole kuin muutkin" -kommentteja ja ajattelee jo ennalta ystävystymisen olevan hankalaa.
 
Jos "tällä asialla" tarkoitat hänen neitsyyttään niin en mä sanonut niin. Sanoin, että ymmärrän hänen olevan vaikea ystävystyä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen neitsyyden kanssa. Uhriutuminen sen sijaan, ainakin jos sen tekee äänekkäästi ja usein, saattaa sitten olla toinen juttu.
Mutta hänhän kirjoitti että sosiaalisuusosasto ok, kavereita on aina ollut.
 
säpäle harmaana
En mä meinannut mitään äärilaitajuttua. Tarkotin että ei vaikuta sellaiselta tyypiltä kuin sä aattelet. Ehkä se voi itse selittää mitä tarkotti.
En tiedä, mitä sinä luulet minun ajattelevan. Minä ajattelen ihan vain sitä, että tuo "ole niin kuin muutkin" on tyly, joskin valitettavan yleinen asenne. Tuolla jo aiemmin sanoinkin, että se on ehkä tarkoitettu kevyeksi läpäksi ja ehkä joskus tarkoitetaan ihan hyvääkin, mutta kyllä tuollainen pidemmän päälle voi sattua ihan hitosti.
 
Pessimisti
Mutta hänhän kirjoitti että sosiaalisuusosasto ok, kavereita on aina ollut.
Niin, ja pian sen jälkeen kirjoitti:

.Neitsytmiehet on yhteiskunnassa ehkä halveksituimpia olentoja pedofiilien jälkeen.Niin monet ihmiset eivät todellakaan halua edes olla kavereita ihmisen kanssa, joka ei menesty naisten kanssa.
Kummaksuin sitä, mistä löytyy ihmiset tai piirit, jotka luovat kaverisuhteita sen mukaan, saavatko muut vai eivät.

Toisaalta, hänen asenteesta oli sellainen, että se saattaa kyllä osaltaan karkoittaa ihmisiä pois. Ei niinkään se, saako baarista vai ei.

Nyt oon vääntänyt sen rautalangan. Jos ei joku vieläkään tajua niin olkoot tajuamatta.
 
Peyote
Niin, ja pian sen jälkeen kirjoitti:



Kummaksuin sitä, mistä löytyy ihmiset tai piirit, jotka luovat kaverisuhteita sen mukaan, saavatko muut vai eivät.

Toisaalta, hänen asenteesta oli sellainen, että se saattaa kyllä osaltaan karkoittaa ihmisiä pois. Ei niinkään se, saako baarista vai ei.

Nyt oon vääntänyt sen rautalangan. Jos ei joku vieläkään tajua niin olkoot tajuamatta.
Mäkin mietin sitä, et miten kukaan tietää kiertää kaukaa neitsytmiestä, jollei itse kerro kaikille että moi oon Eero, ikineitsyt ja kaikki vihaa mua.

Kyllä mä tiedän yli kolmekymppisiä neitsyitä, eikä se musta mikään kummallisuus oo. Ei oo seurakuntapiireissä mikään erikoisuus. Nää ihmiset vaan ei koskaan pidä sitä neitsyyttään puheenaiheena vaan niillä on muita juttuja puhuttavana.
 
säpäle harmaana
Niin, eihän kukaan koskaan puhu peräkammaripojista, mamman helmoista jne. Kirjoittahan puhuu siitä, että tämä on yleinen ennakkoasenne, ei siitä, että ystävystymisprosessi olisi jotenkin tästä asiasta kiinni.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29953954:
Niin, eihän kukaan koskaan puhu peräkammaripojista, mamman helmoista jne. Kirjoittahan puhuu siitä, että tämä on yleinen ennakkoasenne, ei siitä, että ystävystymisprosessi olisi jotenkin tästä asiasta kiinni.
On se varmana yleinen asenne. Siks sitä ei kannata kuuluttaa, kun ihmiset ovat ikäviä. Mä en kyllä pidä outona aikuista neitsyttä. Moni varmasti pitää että se on kyllä ihan totta. Mitä oon täältä palstaltakin lukenut.
 
säpäle harmaana
Mäkin mietin sitä, et miten kukaan tietää kiertää kaukaa neitsytmiestä, jollei itse kerro kaikille että moi oon Eero, ikineitsyt ja kaikki vihaa mua.

Kyllä mä tiedän yli kolmekymppisiä neitsyitä, eikä se musta mikään kummallisuus oo. Ei oo seurakuntapiireissä mikään erikoisuus. Nää ihmiset vaan ei koskaan pidä sitä neitsyyttään puheenaiheena vaan niillä on muita juttuja puhuttavana.
No ethän sinä kierrä kaukaa pedofiiliäkään, jollei hän kerro kaikille, että moi, oon Eero, pedofiili ja kaikki vihaa mua. Tässä puhuttiin yleisestä asenteesta, ei tietyistä tilanteista.
 
Pessimisti
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29953954:
Niin, eihän kukaan koskaan puhu peräkammaripojista, mamman helmoista jne. Kirjoittahan puhuu siitä, että tämä on yleinen ennakkoasenne, ei siitä, että ystävystymisprosessi olisi jotenkin tästä asiasta kiinni.
Jos puhuit koko ajan vain yleisistä asenteista niin sitten puhuttiin eri asiasta. Mä puhuin kaverisuhteiden luomisesta ihan konkreettisesti 1on1.

Ja kehottaisin myös välttämään luomasta kovin kummoisia kaveruuksia ihmisten kanssa, joiden arvomaailma on kuvaamansa kaltainen.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29953989:
No ethän sinä kierrä kaukaa pedofiiliäkään, jollei hän kerro kaikille, että moi, oon Eero, pedofiili ja kaikki vihaa mua. Tässä puhuttiin yleisestä asenteesta, ei tietyistä tilanteista.
Ootsä jotenkin vähän aggressiivinen? Ei meidän oo pakko puhuu jos menee tämmöseks raihimiseksi. Mä ainakin voin lopettaa ja sanotaan vaikka sit niin että oot varmasti oikeessa oli asia mikä tahansa milloinkin. Peräännyn tästä kädet ylhäällä.
 

Yhteistyössä