Rouvan tissit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mika

Vieras
Vaimoni käyttää avonaisia paitoja ja usein myös avointa toppia ilman liivejä, jolloin rinnat ja usien myös pystyt nännit ovat mukavasti esillä. Viime aikoina olen huomannut, että kiihotun kovasti huomatessani muiden miesten vilkuilevan rouvan tissejä.

Jotenkin ajatus siitä, että muut miehet haluaisivat panna vaimoa on innostava. Olenkin ajatellut ostaa rouvalle lahajakortin lähikorttelin hierojalle, joka tunnetusti hieroo hitaasti ja reippaasti pakarat ja sisäreidet naisilta. Voin vain nauttia ajatuksesta vahvojen käsien pyörittäessa vaimon pakaroita ja sisäreisia tietäen vaimoen olevan vaikeuksissa pillun kostuessa ja tämän selkeästi alkaessa näkyä hierojalle.

Vaimot? Uskallanko ostaa lahjakortin hierojalle vai pitääkä oma vaimoni tätä ajatusta outona?

""Pitääkö oma vaimoni tätä ajatusta outona?"" No, voi hyvänen aika! Sitähän täällä ei meistä kukaan tiedä, vaan sinun pitää kysyä sitä siltä OMALTA VAIMOLTA!!!!

Itse en kyllä tuossa mielessä, mitä sinä ajattelet, haluaisi mieheltäni hierojalle lahjakorttia. Yök!

Oikeastaan Mika paljastat, miten lähellä ihminen voi olla eläintä.
Koiramaailmassa noita v..un perässä kuolaavia uroksia on järjestään, kerran toruin uroskoiraa siitä ja sain sen silmilleni, sen koiran meinaan. Siitä lähtien olen muistanut, että kiimassa veri pakenee päästä, ja silloin on parempi poistua takavasemmalle.

Mika, minusta tuo on hyvä ajatus. Jos se sinua kiihottaa ja vaimokin pitää - mitä väärää tuossa on? Ja kun rouva tulee sieltä hieronnasta, ole kotona... lempeänä ja valmiina.

Avointa leikkimieltä seksielämään, ei pelkästään kaula-aukkoihin, se pitää suhteen kunnossa.

Hyvä idea, toivottavasti vaimo innostuu. Mukavaa syksyä sinulle.

Huh huh. Oletkos ajatellut ettei vaimo mitään pakarahierontaa sillä lahjakortilla välttämättä ota? Ja että naiset eivät oikeasti mene hierojalle kiihottumaan eikä sitä myöskään usein tapahdu. Kyllä se kiihottuminen pääasiassa syntyy ihan muualla kuin vieraan miehen käsittelyssä hierontapöydällä ja varsinkin hierojan kosketuksella. Se kun ei yleensä ole se kaikkein hyväilevin.

No, vaimo ajattelisi, että kiitos , mukava kun joku hieroo hartiat. Meillä kävi työpaikalla hieroja, niin ällö ukko, että en oikein halunnut sen hierovan edes hartioita.
Mutta jos sanot vaimolle, että annat itse asiassa lahjan itsellesi, niin voi repäistä pahvin palasiksi. Mielestäni et tunne kovin hyvin naisia, kun kysyt tällaista. Sun pitäisi tietää, että naiset on erilaisia. Jos et tiiä, niin opit kyllä, jos et tässä liitossa, niin seuraavassa.

Jatkan vielä.

Se riippuu niin tilanteesta. Jos olet jutellut vaimosi kanssa jutusta. Ja mikäli hän siitä innostuu, homma voi toimiakin eroottisena juttuna. Minä voisin innostua. Mutta toisaalta heirojan toisaan pitäisi olla myös eroottisesti kiinnostava mies - muuten homma ei toimi. Ja vaimollasi pitäisi olla ehkä tieto, että toivot sitä - että hän uskaltaa ""antaa mennä"".

Mutta hierojan on kyllä ehdottomasti oltava haluttava mies.

Ostaispa mulle joku sellasen lahjakortin,olis IHANAA!!!!Osaan kuvitella miten vahva ihana kasvoton mies hieroo jalkojani ja hiljalleen menee sisärisiä pitkin kohti vakoani,olisin varmasti likomärkä nopeasti.Sitten hän kyllä voisi nuolla takaapäin pilluani kuin koira,ja lopuksi työntää kyrpänsä takaapäin lujasti kiinnipitäen hitaasti reikääni ja nussia minua rajusti kuin eläin kunnes saisin elämäni orkut.Olis taivaallista,laita mulle se kortti!

Kerroppa vaimollesi mikä sinua kiihottaa ja kysy kiihottuuko hän samasta asiasta. Ja vie hänet hierojalle joka tekee eroottisia hierontoja.En usko että ""norm.""hierojat innostuisivat tai oikeasti rupeisivat sormeilemaan vaimoasi!!

Voi voi...

Mitäs jos pitäisit ite vaimolles tuon kuvailemasi kaltaisen hieronnan? Siitä olis helppo jatkaa muuhunkin :) Niille jotka ap:n leimas sairaaks niin sanoisin et maailma on täynnä piilopervoja jotka ei just tollasten kommenttien takia viitsi laukoa niitä ääneen :)

Mitäs pahaa siinä on jos rouva on juonessa mukana, aikuiset saavat leikkiä omia leikkejään kun ketään ei satuteta.
On outoa että Mika lyödään lyttyyn tuollaisista ajatuksista, mitäänhän ei ole vielä edes tehty ja vaikka tehtäisiinkin niin mitä niin julmetun kauheaa ja pahaa siinä olis?
Ei kaikki kuulkaa halua naida kerran viikossa urheiluruudun ja saunanjälkeen lähetyssaarnaaja-asennossa, fantasiat on sallittuja ja toteutuskin jos se kummallekin sopii.

Minä olen kerran käynyt itse hierojalla jolla oli kyllä ihme käytös.. huone oli pieni ja siinä piti riisua kaikki paitsi pikkuhousut. Olisin odottanut että hieroja katsoisi muualle ja antaisi edes pyyhkeen suojaksi mutta ei, siinä piti sitten riisua katseen alla ja mennä makaamaan pedille. ""Sairainta"" asiassa on se että kun menin takaisin töihin -tämä oli työnantajan maksamaa hierontapalvelua- ja kyselin vaivihkaa toisilta hierojan käytöksestä niin vanhemmat naiset nauroi että ihan kiva olis ollut jos olis halunnut katsella jne mutta eihän hieroja sellaista tee vaan antaa tietenkin pyyhkeen ja katsoo muualle. Että näin.

Yhteistyössä