Rouvan tissit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta ainakin olisi/on kiva huomata, jos joku kiinnittää huomiota ulkonäkööni ja mieheni huomaa sen. Ja hierojalahjakortti voisi olla kiihottava ja kiva lahja.

Itse päädyin kerran vahingossa matkalla ollessani kokovartalohierontaan, joka oli todella kiihottava kokemus. Edelleen joskus jos on väsynyt eikä heti kiihotu, muistelen hierontaa ja heti seksi oman rakkaan kanssa tuntuu houkuttelevalta. Ei hieronnassa tapahtunut mitään muuta kuin hierontaa, mutta ehkä juuri yllätys siinä, että päädyinkin niskahieronnan sijaan kokovartalohierontaan oli kiihottava. (Tosin tuolloin, kun asiasta kerroin, poikaystäväni tuli mustasukkaiseksi, joten en ole kertonut, että edelleen muistelen tilannetta välillä rakastellessamme)

Tuollainen lahja olisi varmasti kiva, mutta itsehän tunnet vaimosi parhaiten. Jos luulet, että hän pitäisi, miksi ei?

Kannattaa ehkä vaimolle kertoa etukäteen, minkäsorttisesta hieronnasta on kyse.

Meinaan, jos minua alkaisi vieras mies sisäreisistä käpälöimään, vaikka kuinka hierojaa olisi, niin löisin kyllä. Läps läps, poskille ja vetäisin hynttyyt niskaan ja marssisin ulos.

Älä osta, voin kertoa kokemuskesta että, hierojat voivat tehdä vaimostasi sellaisen ihmisen, jonkalaista et koskaan olisi toivonut hänestä

...mutta mitä tulee hieronnan ns.loppupeleihin, nin sitten osta

mutta Coffee Housen työntekijöille voisi olla kova homma avoimet paidat.. näin toimien ei pitäisi arvailla...mutta kukapa sitä nyt helppoa haluaisi ?
-----------------------------------------------------------------------------

mutta mitä tulee niihin työntekijöihin ja suosikkiin...niin antaa olla ?

Mitä hyötyä siitä, että hieroja hänet hieroisi?. Hetken päästä se kumminkin vaatisi lisää. Onko sinulla antaa?
Tuollaiset paljastelevat ja itseään tyrkyttävät naiset ovat puutteessa tai jotenkin häiriintyneitä. Yökerho on eri asia. Jotenkin häpäiset hierojien ammattikuntaa.Itse vaikutat pikkupervolta, jolla seisokkiongelmia.

Minä olen aikuinen, yli nelikymppinen nainen ja arvostan itseäni aika korkealle naisena. Minä olen käyttänyt aina rintaliivejä, sekä työpaikoilla että vapaa-aikana, sillä rintaliivien käyttö ja samoin pikkuhousujen käyttö kuuluu hyvään ja tyylikkääseen pukeutumiseen.
Minun sanavarastooni eivät koskaan kuulu nämä rumat, naista alentavat sanat, kuten tissit,
pillu, vittu tai panna. Enkä halua edes kuulla noita sanoja, ellei ole aivan pakko. Minun lapsuudenkodissani ei käytetty tuollaisia sanoja koskaan eikä minun hyvät ystäväni käytä
sellaisia sanoja. Minä inhoan rumia sanoja !

Yhteistyössä