Rottatouille-leffasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fanta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fanta

Aktiivinen jäsen
26.02.2005
14 738
1
36
Minä näin sen leffan vasta nyt DVD:ltä ja minun pitää kyllä sanoa, etten oikein ymmärtänyt miksi sitä on kehuttu niin paljon. Mitä mieltä te olitte sen tarinasta? Hienosti se on toteutettu ja keittiö oli aivan mahtavan näköinen, mutta rotta keittiössä, kauhea lauma rottia keittiössä, minusta siinä oli jotain melko vastenmielistä :D

Minä kävin katsomassa sen elokuvissa. Olihan se visuaalisesti hienosti totetutettu ja joitakin
näppäriä sanailuja siinä oli. Mutta itse elokuva, ei minusta ollut mitenkään kovin ihmeellinen.
Ja ne rottien massakohtaukset hiukan puistattivat, toivat varmaan mieleen toisia elokuvia, joissa on ollut sellaisia kamalia rottakohtauksia. (puistatus)

Lapseni 7 ja 5v tykkäsivät. Vaikka ehkä osa niistä ns. vitseistä meni heiltä vielä vähän ohi.

Ja aika pitkä elokuva se oli, vilkuilin kelloa aika monta kertaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minä kävin katsomassa sen elokuvissa. Olihan se visuaalisesti hienosti totetutettu ja joitakin
näppäriä sanailuja siinä oli. Mutta itse elokuva, ei minusta ollut mitenkään kovin ihmeellinen.
Ja ne rottien massakohtaukset hiukan puistattivat, toivat varmaan mieleen toisia elokuvia, joissa on ollut sellaisia kamalia rottakohtauksia. (puistatus)

Lapseni 7 ja 5v tykkäsivät. Vaikka ehkä osa niistä ns. vitseistä meni heiltä vielä vähän ohi.

Ja aika pitkä elokuva se oli, vilkuilin kelloa aika monta kertaa :ashamed:

No oli sentään toinenkin puistattelija :D

Me käytiin kattomassa leffoissa ja sit heti kun tuli dvd:lle niin hankittiin ja on katottu jo monta kertaa ja aina mä vaan tykkään ideasta että rotta on erilainen ja haluaa kokata, siinä on jotain niin puhuttelevaa. Lisäks leffa on hauska ja vitsikäs.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Me käytiin kattomassa leffoissa ja sit heti kun tuli dvd:lle niin hankittiin ja on katottu jo monta kertaa ja aina mä vaan tykkään ideasta että rotta on erilainen ja haluaa kokata, siinä on jotain niin puhuttelevaa. Lisäks leffa on hauska ja vitsikäs.

Jaa-a minun pitää varmaan katsoa se uudelleen, olin vähän nuivalla tuulella. Siitä pidin, ettei ollut näitä ihan supertähtinäyttelijöitä ääninä ja semmoisia kuparikattiloita tahtoisin omaan keittiööni kuin siellä oli :D

Yhteistyössä