A
"apua"
Vieras
Asumme vanhassa ok-talossa vuokralla ja meillä on yksi sellainen iso vaatehuone, jossa on aina syksyisin hiiriä. Viime syksynä hiiriä tuli poikkeuksellisen paljon ja joukossa oli pari myyrääkin. Nyt kun pakkaset tuli, niin pari hiirtäkin taas tuli muutama päivä sitten. Menin hetki sitten tarkistamaan hiirenloukut ja kaikki oli lauenneet ja SITTEN NÄIN ROTAN KYYHÖTTÄMÄSSÄ NURKASSA IHAN MUN VIERESSÄ!!! Kiljuin ja laiton äkkiä oven kiinni. Kurkkasin hetken päästä nii siellä nurkassa se edelleen nökötti. Häntä oli tosi pitkä ja paksu ja muutenkin oli kookas, joten varmasti on rotta kyseessä.
En ole koskaan törmännyt sisätiloissa rottaan, joten mitä nyt? Tallirakennuksessa niitä on ollut ja olen laittanut sinne myrkkyä, kun loukkuihin ei mennyt.
En saa ensi yönä nukuttua yhtään, se on varma
Talo on kooltaan niin suuri ja kolmekerroksinen, että ei mitenkään voi tukkia joka koloa. Asumme vain toista päätyä talosta.
Oon vieläkin ihan paniikissa ja soitin parille ystävälleni, mutta ei luvanneet tulla nyt tähän aikaan apuun
Mitä mä teen nyt vai voinko tehdä mitään? En uskalla sitä millään heittää tai mitään, kun pelkään että se tulee päälle tai pois sieltä komerosta!
En ole koskaan törmännyt sisätiloissa rottaan, joten mitä nyt? Tallirakennuksessa niitä on ollut ja olen laittanut sinne myrkkyä, kun loukkuihin ei mennyt.
En saa ensi yönä nukuttua yhtään, se on varma
Talo on kooltaan niin suuri ja kolmekerroksinen, että ei mitenkään voi tukkia joka koloa. Asumme vain toista päätyä talosta.
Oon vieläkin ihan paniikissa ja soitin parille ystävälleni, mutta ei luvanneet tulla nyt tähän aikaan apuun