Miehet kertovat sinulle kokemuksistaan, hoh.
Maistelevat vielä useampia makuemyksiä.
No toivottavasti. Ois kurjaa, jos eläisivät selibaatissa vain koska mä olen vakipariutunut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miehet kertovat sinulle kokemuksistaan, hoh.
Maistelevat vielä useampia makuemyksiä.
Oon kuvitellut sinut mieheksi, mutta sinähän olet joku peräkammarin onnettoman arka neitiEn saanut aloituksesta selvää oliko ap mies vai nainen.
Sanon vain, että miesten mies ei kielellään eikä suullaan koske bildeen. (Naiset tietysti eri juttu)
Tosi miehillä on ihan toinen elin sitä varten.
Jep, olen enemmän setäluokkaa kuin tätiluokkaa.Oon kuvitellut sinut mieheksi, mutta sinähän olet joku peräkammarin onnettoman arka neiti
t. setis
ps. me tosimiehet lipitellään hellästi meidän naisten pildeä ja meidän naiset ulvoo siitä uskomattomasta nautinnosta
oot menettänyt tosi paljon elämässäsi, sinähän oot myös setäluokkaa
Kävitkö ite kerään kanttarellit? Miksi et syö jo hetikun valmis eiks se menetä makua jos ei lämpimänä syö? Oliko pitkä lenkki?Mut nyt menen lenkille!
Pinaattilätyt sain jo paisteltua, lenkin jälkeen on kantarellimuhennoksen vuoro ja sit täytän ja käärin. Ripaus vielä juustoraastetta ja saavat odottaa iltaan.
Jep, olen enemmän setäluokkaa kuin tätiluokkaa.
Kyllä pariutuneetkin voivat väliaikaisesti pariutua muiden kanssa. Vai voivatko?No toivottavasti. Ois kurjaa, jos eläisivät selibaatissa vain koska mä olen vakipariutunut.
Kävitkö ite kerään kanttarellit? Miksi et syö jo hetikun valmis eiks se menetä makua jos ei lämpimänä syö? Oliko pitkä lenkki?
Kyllä pariutuneetkin voivat väliaikaisesti pariutua muiden kanssa. Vai voivatko?
Mikäs on sun enkka yhtämittaan juoksua? Ootko koskaan meinannut osallistua marathonille? Siis mille noi limanuljaskat maistuu? Ite pidän sienistä just kanttarelleista ja herkku sienistä. Muista en niin pidä.Ihan plörinäksi meni! Piti kävellä ja juosta vuoron perään puolisen tuntia mutta sain pyrähdettyä vain muutaman kerran ja sit olinkin kykkimässä saniaisten välissä. Siellä niitä taas oi! Kantarellejä. Ja kaksi limanuljaskaa.
Mikäs on sun enkka yhtämittaan juoksua? Ootko koskaan meinannut osallistua marathonille? Siis mille noi limanuljaskat maistuu? Ite pidän sienistä just kanttarelleista ja herkku sienistä. Muista en niin pidä.
Mä varmaan menisin riksalla noi matkat toisaalta käveleminen on mukavaa ja kuunella musiikkia. Kuunteletko sä musaa? Millasta lenkillä? Ainiin ku luin avlta et nainen ei voi pestä alapäätä saippualla vai onko siihen kehitetty jotain jo? Et esim se tuoksuisi ja maistuisi vanilialle ja se pysyis pitkään?Mä harjoittelin joskus kymppiä varten ja silloin tähtäimessä oli juosta se tunnissa. Juoksinkin jonkun kerran, mut sit neljäs lapsonen alkoi painaa mahassa liikaa.
Sen jälkeen juoksin vain iloksni, tavoitteetta.
Mikään pitkänmatkanjuoksija en ole, 15 kilsaa riittää kerralla niin kävellen kuin juostenkin ellei ole tiedossa jotain huippua nähtävyyttä tai vastaavaa jonka vuoksi tallustaa pidempään kerrallaan.
Häh millanen on hapankurkku. En oo koskaan kuullut tai maistanut. Löytyykö niitä joka kaupasta?Ai niin. Limanuljata. Siinä on jotain samaa kuin hapankurkussa.
Mun mies ei suostu edes maistamaan toista kertaa koska inhoaa mainittuja kurkkujakin
Häh millanen on hapankurkku. En oo koskaan kuullut tai maistanut. Löytyykö niitä joka kaupasta?
Mä varmaan menisin riksalla noi matkat toisaalta käveleminen on mukavaa ja kuunella musiikkia. Kuunteletko sä musaa? Millasta lenkillä? Ainiin ku luin avlta et nainen ei voi pestä alapäätä saippualla vai onko siihen kehitetty jotain jo? Et esim se tuoksuisi ja maistuisi vanilialle ja se pysyis pitkään?
Ah joo no sit. Suolakurkut on tosihyviä. Mä jo luulin et sain tietooni uuden kurkkulajin jota maistaaVenäläiset suolakurkut ja lähes kaikki muutkin suolakurkut ovat hapankurkkuja.
SALVEST Hapankurkku 675 g
eestinelintarvikkeet.fi
Ah joo no sit. Suolakurkut on tosihyviä. Mä jo luulin et sain tietooni uuden kurkkulajin jota maistaa
Niitä ei taida saada kaupasta. Hei ekskin tykännyt jonkin verran tulisesta ruuasta? Ootko maistellut hornettei. Just ostin ku oli tullut habanero chili hornettei ja niissä oli jo potkua ja oli yllättävän maistuvia ku yleensä se marinadi on huonoa. Mut nyt tykkäsin.No mut sait limanuljaskat! Sellaisenaan pannulle voihin tai sipulia sekaan ja sit leivälle ja suuta kohti.
Niitä ei taida saada kaupasta. Hei ekskin tykännyt jonkin verran tulisesta ruuasta? Ootko maistellut hornettei. Just ostin ku oli tullut habanero chili hornettei ja niissä oli jo potkua ja oli yllättävän maistuvia ku yleensä se marinadi on huonoa. Mut nyt tykkäsin.
Kuppikokosi?Oon joo niitääkin syönyt mutta tuosta sarjasta parhaita on, ku kypsentää näitä
airfryerissä ja tekee rinnalle sopivantulisen- ja makean soossin.
Kuppikokosi?
Mä en ookkaan noita maistanut täytyypä testaa. Mitä ite pidit niistä habanero wingseist? Harmi tohon dippiin kun on niitä luita. Ne sais olla pelkkiä niitä missä on se mollukka ku ne palaset missä lihgaa on luiden välissä on hankalempia. Mut joo vois kokeilla valkosipuli dippiä et mille se kana sit maistuu. Kiitti vinkistä. Nyt alkoi tekee mieli vihannes dippei. Onko teillä joku spessu ilta ku annat muhennoksen oottaa iltaa?Oon joo niitääkin syönyt mutta tuosta sarjasta parhaita on, ku kypsentää näitä https://www.google.com/search?q=cri...sourceid=chrome&ie=UTF-8#imgrc=z3u8ctESz8ls0M
airfryerissä ja tekee rinnalle sopivantulisen- ja makean soossin.
.Mä en ookkaan noita maistanut täytyypä testaa. Mitä ite pidit niistä habanero wingseist? Harmi tohon dippiin kun on niitä luita. Ne sais olla pelkkiä niitä missä on se mollukka ku ne palaset missä lihgaa on luiden välissä on hankalempia. Mut joo vois kokeilla valkosipuli dippiä et mille se kana sit maistuu. Kiitti vinkistä. Nyt alkoi tekee mieli vihannes dippei. Onko teillä joku spessu ilta ku annat muhennoksen oottaa iltaa?
Puu- vai sähkösauna?.
Joo. Pian laitetaan sauna lämpeämään, saunotaan, pulahdetaan järveen, hörpitään pari olutta ja sit grilli kuumaksi. Lämmitän täyteletut grillissä niin ett juusto sulaa pintaan.
Wingseissä on tosiaan just toi syömisen hankaluus. Useimmin nautin tuliset ruoat wokkeina tai riisin tai naan-leivätń tai rotin tai vastaavan kera.