Roosaruusa voitko auttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mut sius tapasin ranskalaisen naisen johon vähän ihastuin. Mut ongelma on täö et mun tyttöystävät ei koskaan tykännyt et niiden pildeä nuollaan. Ni mitä mä teen lispetti sanoi et se tykkää et sen pimppiä suukotelaan. Mut otanko naisen klitoriksen suuhun ja imen sitä. Pystynkö samal kun imen sitä ni nuolla kielellä? Vai mikä olis paras tapa tyydyttää nainen kielellä? Ku se seksuaali terapeutti sanoi et nainen voi ohjaa miehen huippurakastajaksi ja joo mua kiihoittaa se et nainen saa nautintoo. Mut en oikeen tiedä miten sitä klittaa imetään. Anteeksi pervo aihe. Mut jeesaa haluun oppia

Et hitossa ime!

Kosket klittaan juuri ja juuri hipoen. Nainen kyllä tunkee lähemmäs tai pyytää jos haluaa kovempaa. Mitä hellempi olet, sitä pidempään nautinto kestää a sitä parempi on lopputulos.
Joo varuiks mut miksei imemistä? Ku monet sanoi et pitäis imee kunnolla. Eli hellästi kielellä pyörittelen?. Thanks ja joo ei me tehty mitään mut jos tulee vastaan ni ossapahan sitten. Hyvää päivänjatkoa.

Joo varuiks mut miksei imemistä? Ku monet sanoi et pitäis imee kunnolla. Eli hellästi kielellä pyörittelen?. Thanks ja joo ei me tehty mitään mut jos tulee vastaan ni ossapahan sitten. Hyvää päivänjatkoa.

Tiedät, mitä tapahtuu, jos joku ottaa suta suihin tai runkkaa turhan ponnekkaasti. -Siis se turtumisen tila jonka jälkeen ei ole mitään toivoa saada orgasmia tuntiin, pariin.

Hellästi, kunnes toinen pyytää kovempaa. Jos pyytää.

En saanut aloituksesta selvää oliko ap mies vai nainen.
Sanon vain, että miesten mies ei kielellään eikä suullaan koske bildeen. (Naiset tietysti eri juttu)
Tosi miehillä on ihan toinen elin sitä varten.

Minkä muun järkevän tarkoituksen keksit kielenkärjelle?

Ja sun ymmärtäminen tuskin niitä miehiä tai naisia kiinnostaa jotka tietävät mitä kaikkea kivaa suuseksi voikaan antaa.
Kielen kärjellä voi maistaa onko kiteet sokeria vai suolaa.
Jos väitteesi nautinnosta on todenperäistä niin voin itsekin sitä joskus yrittää, kunhan saan kerättyä tarpeeksi rohkeutta.

Tulenko kertomaan jälkeenpäin?

Yhteistyössä