Rokotefanilampaat sekosivat: ”Hämeessä repesi silmitön rokoteraivo. HAUKKUMISTA, henkilökohtaisia loukkauksia, huutamista, aggressiivisuutta sekä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
uhkailua”, kertoo IS.

– Kun sanon, että päivittäin on ongelmia, ei puhuta yhdestä tai kahdesta tapauksesta, vaan useista kymmenistä – jos ei enemmästäkin, rokotuskoordinaattori puuskahtaa.


Mikä normaalisti aina niin hitaita hämäläisiä oikein vaivaa?

Ja kaikki tämä riehuminen turhan rokotteen takia joka ei edes estä koronan puhkeamista!
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Tiedemehua on saatava työikäistenkin vaikka se ei estä tartuntaa, sairastumista, oireita, tartuttamista, eikä juuri vakavia oireita tai koronakuolemaakaan, jotka iskevät lähes yksinomaan vanhuksiin ja vakavasti monisairaisiin.
 
vierailija
Minä, minä, minä, minä, minä ensin.
Ei välitetä säännöistä ja niin ne muutkin ovat joutuneet odottamaan tai varaamaan ajan rokotukseen.

Se, että hoitohenkilökuntaa tai ajanvaraajia haukutaan, lyödään ja syljetään, kertoo siitä typeryydestä ettei edes kusipäät ymmärrä mistä kyseinen tilanne johtuu ja kuka ja ketkä asiasta vastaavat.

Se, ettei ole hoitohenkilökuntaa tai toimistoihmisiä tarpeeksi rekrytoitu eikä budjetoitu ei varmaan ole sen ajanvaraajan syy.
Menköön sylkemään hyvinvointialueen johtajan päälle eikös olisi oikeampi osoite. Siitähän niille maksetaan niin isoa palkkaa.
 
vierailija
vierailija
– Loppujen lopuksi hän sylkäisi hoitajaa naamaan siinä tilanteessa, lukija kertoo

Eikö näistä aggressiivista uhkaavista ihmisistä voisi tehdä rikosilmoitusta, käyvät työntekijiden päälle?

Nämä sylkevät tyypit voivat sairastaa hiv, erilaisia hepatiitteja ja syljen kautta altistavat työntekijän mikäli oikein osuu sylki limakalvoille esim. silmiin.
 
vierailija
Eikö näistä aggressiivista uhkaavista ihmisistä voisi tehdä rikosilmoitusta, käyvät työntekijiden päälle?

Nämä sylkevät tyypit voivat sairastaa hiv, erilaisia hepatiitteja ja syljen kautta altistavat työntekijän mikäli oikein osuu sylki limakalvoille esim. silmiin.

Huvittavinta on, että näiden aggressiivisten tyyppien takia pitää nyt vielä rahoittaa turvapalvelua ja vartijoita, että hoitajat voivat antaa turvallisesti ajanvaranneille ja ilman ajanvarausta jonottaville ihmisille rokotteita.

Ja pitää soittaa poliisit paikalle, kun ei tällä vartijalla ole mitään ihmeempiä oikeuksia.

Hyvinvointialueiden pitäisi nyt ostaa enemmän/järjestää rokottajia, mutta tulee liian kalliiksi ilmeisesti.
THL ei myöskään maksa näiden rokottajien palkkoja, kun mediassa THL syytellään asiasta.
Toisaalta THL taisi suositella inf. ja koronarokotteiden yhdessä antamista ja rokotteita ei ilm. ole saatu maahan samaan aikaan tai on ollut aikataulurukkausta näiden suhteen.
Ja yhdessä antaminenhan on järkevää, koska miten pystyisi järkkäämään isojen massojen rokottamiset kahdessa erässä ja on myös rokotetettavien hankala mennä rokotuksiin kaksi kertaa.
 
vierailija
Ottaako joku muka noita rokotuksia?

Ainiin, Suomessa ei ole tarkoituksella (?) puhuttu rokotteiden osuudesta ylikuolemiin.🤷‍♀️
 
vierailija
Ottaako joku muka noita rokotuksia?

Ainiin, Suomessa ei ole tarkoituksella (?) puhuttu rokotteiden osuudesta ylikuolemiin.
Me viisaat ei tietenkään oteta, mutta nuo onnettomat itsensäpettäjät kyllä

Ethän sinä ole riitaa hakemassa, oletko?
Voi kuinka yyperää tekstiä JÄLLEEN KERRAN sinulta

-ei tosiaan ole kaikki lehdet tallella vaahterapuussa
 
vierailija
Rupejaa jo ketuttamaan oma syntymäkin
Oon niin huonon osan saanut elämässä.
Miksi sain kunnian tulla sinun rieputeltavsksi?
Jos miettisit 5x ennenkuin lähetät typeryyksiäsi niin ehkä et lähetäkkään

Äläs nyt viitti kiusata Algomaa tai tuun ja annan tukkapöllyä!
Ettekö te kumpikaan tajua että se on hänen parhaakseen ja vaan koulutusta hänelle

Laitan sinulle jatkossa laskun 110€/koulutus häneen liittyen huomisesta alkaen
 
  • Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä