Kävi kuten pelättiin: Rokotetutkimuskeskuksen Mika Rämet ja THL:n Hanna Nohynek varoittivat mRNA-rokotteista huhtikuussa 2020

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oletko etsinyt tietoa muualta vai luovutatko terveytesi toisten käsiin kyseenalaistamatta?
Isoin luotto ikinä, jos näin.

Onko mielestäsi Suomen viranomaiset toimineet niin luotettavasti, että voit huoletta luovuttaa päätäntävallan terveydestäsi muille?
Aika vaikeaksi menee elämä, jos päättää alkaa vainoharhaiseksi ja pelätä viranomaisia. Ei voisi uusia passia kun saattaa joutua keskitysleirille. Pitäisi tehdä u-käännös ja painaa täysiä karkuun puhallusratsiaa. Tulisi varmaan takaa-ajon jälkeen ammutuksi, mikä sitten vahvistaisikin epäilykset. Lääkärissä ei uskaltaisi käydä kun voisi tulla määrätyksi tahdonvastaiseen hoitoon. Sehän on selvä, että CIA on tehnyt tarvittavat merkinnät sinne rekistereihin. Lapsia ei tietenkään voi päästää kotoa ulos kun ne otetaan huostaan. Jne. Helpommalla pääsee kun on vaan normaali ihminen.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Mielenkiintoinen näkövinkkeli.🤔
Mutta uskonnoista meillä tuo on vähän niin kuin Islam, koska virkamieslähtöistä ”asiantuntijaa” ei sovi kyseenalaistaa tai kritisoida.

Kristinuskoa saa kritisoida ja vaikka tehdä tästä pilkkaa.🤔

Oli info mikä hyvänsä, niin, jos sitä ei voi/saa kritisoida tai kyseenalaistaa, niin, on se silloin valetta ja/ propagandaa.
 
vierailija
"The Center for Disease Control and Prevention (CDC) posted data which shows that more people have died after receiving a COVID vaccine than for all other vaccines of the last 20 years combined. "

Puhdasta sattumaa vain. Tai jotain.
 
Niinkuin suolistoseulonnat: lisää reikiä ja koepaloja, joihin se syöpä alkaa kasvaa
Ja heti tähystyksen jälkee kunnon karkeeta kokojyväruisleipää ja paahtopullaa, päälle kasa nitraattisiipaleita, juuston kaltaista juustoa ja maidon kaltaista maitojuomaa/kuollutta kevytmaitoa.😂
Sokerilimaa tai rahkaa jälkkäriks, kuolleista raaka-aineista tietenkin!
Ravintoarvot huitelee pahasti pakkasen puolella!
Siitä on hyvä terveys tehty!😂
Ja suolisto vuotaa kuin seula!

Ei hätää, lääkäri määrää lääkekuurin krooniseen sairauteesi.😁
 
vierailija
Suomen valtio = ”päättäjät” ja ”asiantuntijat” ovat tehneet, ja tekevät, jatkuvasti virheitä ja suomalaisten terveyttä/hyvinvointia haittaavia päätöksiä. Miten voit luottaa näihin suomalaisiin ”asiantuntijoihin”?
 
vierailija
Ja heti tähystyksen jälkee kunnon karkeeta kokojyväruisleipää ja paahtopullaa, päälle kasa nitraattisiipaleita, juuston kaltaista juustoa ja maidon kaltaista maitojuomaa/kuollutta kevytmaitoa.
Sokerilimaa tai rahkaa jälkkäriks, kuolleista raaka-aineista tietenkin!
Ravintoarvot huitelee pahasti pakkasen puolella!
Siitä on hyvä terveys tehty!
Ja suolisto vuotaa kuin seula!

Ei hätää, lääkäri määrää lääkekuurin krooniseen sairauteesi.
Mitä olisi parasta syödä sen jälkeen? Moisiin en tietenkään olisi sortunut, kun muutenkin syön terveellisesti.
Joudun tähystykseen jonkun kkn päästä
 
vierailija
Ja heti tähystyksen jälkee kunnon karkeeta kokojyväruisleipää ja paahtopullaa, päälle kasa nitraattisiipaleita, juuston kaltaista juustoa ja maidon kaltaista maitojuomaa/kuollutta kevytmaitoa.
Sokerilimaa tai rahkaa jälkkäriks, kuolleista raaka-aineista tietenkin!
Ravintoarvot huitelee pahasti pakkasen puolella!
Siitä on hyvä terveys tehty!
Ja suolisto vuotaa kuin seula!

Ei hätää, lääkäri määrää lääkekuurin krooniseen sairauteesi.
Ei mä saanut mitään ruokaa tähystyksen jälkeen...lähettivät vaan kotiin
 
Mitä olisi parasta syödä sen jälkeen? Moisiin en tietenkään olisi sortunut, kun muutenkin syön terveellisesti.
Joudun tähystykseen jonkun kkn päästä
En söisi yhtään hiilareita tai mitään tulehdusta aiheuttavaa. Paastoaisin, se on ainoa keino parantua nopeiten. Sitten kun söisin niin söisin pitkään suolistolle erittäin hellää ravintoa.

Kun kysyt asiaa lääkäriltä ja hän sanoo, että ei ruokavalio vaikuta niin itse ainakin haastaisin. Sitten lääkäri toteaa että varataan sinulle aika ravintoterapeutille koska hän ei ole ravintoterapeutti.😬

Tästä olisi tarina kerrottavana. Ystäväni sai diagnoosin IBD:sta, mutta vaihdettuaan ruokavaliota jättäen viljat ja muut hänelle sopimattomat pois - ei hänellä ole enää tietoakaan sairaudesta, vuosiin. Kannattaa lukea myös siis ihmisten kokemuksia lääkärin ohella jotta voit kysyä lääkäriltä niitä oikeita kysymyksiä. Kyllä kaikki selviää.

Paastosta on valtavasti tietoa. Itse olen tykännyt paristakin joilta olen oppinut paljon.
Esim.
Jason Fung, Dr. Sten Ekberg, Dr. Eric Berg jne.
Tieteeseen perustuvaa settiä, mutta hyvin helposti ymmärrettävänä. You tubessa luentotyyppisenä fläppitaulun kanssa on itsestäni kiva. Solutasolle mennään. Kirjat ovat tuossa kohtaa kuivia minusta.😁
 
vierailija
Mitä olisi parasta syödä sen jälkeen? Moisiin en tietenkään olisi sortunut, kun muutenkin syön terveellisesti.
Joudun tähystykseen jonkun kkn päästä
Jos pelottaa niin tattaripuuro on hyvä ja rauhoittaa sitä tyhjennettyä suolistoa. Ei ne tähystykset mitään ihmeellisiä ole. Olen ollut kolonoskopiassa, gastroskopiassa, hystoskopiassa, munuaisbiopsiassa.... ei ole tullut mitään jälkijuttuja ja on saatu syyt selvitettyä.
 
vierailija
En söisi yhtään hiilareita tai mitään tulehdusta aiheuttavaa. Paastoaisin, se on ainoa keino parantua nopeiten. Sitten kun söisin niin söisin pitkään suolistolle erittäin hellää ravintoa.

Kun kysyt asiaa lääkäriltä ja hän sanoo, että ei ruokavalio vaikuta niin itse ainakin haastaisin. Sitten lääkäri toteaa että varataan sinulle aika ravintoterapeutille koska hän ei ole ravintoterapeutti.

Tästä olisi tarina kerrottavana. Ystäväni sai diagnoosin IBD:sta, mutta vaihdettuaan ruokavaliota jättäen viljat ja muut hänelle sopimattomat pois - ei hänellä ole enää tietoakaan sairaudesta, vuosiin. Kannattaa lukea myös siis ihmisten kokemuksia lääkärin ohella jotta voit kysyä lääkäriltä niitä oikeita kysymyksiä. Kyllä kaikki selviää.

Paastosta on valtavasti tietoa. Itse olen tykännyt paristakin joilta olen oppinut paljon.
Esim.
Jason Fung, Dr. Sten Ekberg, Dr. Eric Berg jne.
Tieteeseen perustuvaa settiä, mutta hyvin helposti ymmärrettävänä. You tubessa luentotyyppisenä fläppitaulun kanssa on itsestäni kiva. Solutasolle mennään. Kirjat ovat tuossa kohtaa kuivia minusta.
Ennen kun lähdet suolen tähystykseen aloitat jo viikkoa ennen "paaston" joka huipentuu tähystystä edellisen päivän täydelliseen tyhjennykseen 4 litran nestehuuhteluun. Kyllä toimenpiteen jälkeen kannattaa opetella jälleen syömään.
Kun annat täällä ohjeita niin Oletko itse ollut näissä toimenpiteissä vai heitätkö tänne vain oletuksiasi?
 
Ennen kun lähdet suolen tähystykseen aloitat jo viikkoa ennen "paaston" joka huipentuu tähystystä edellisen päivän täydelliseen tyhjennykseen 4 litran nestehuuhteluun. Kyllä toimenpiteen jälkeen kannattaa opetella jälleen syömään.
Kun annat täällä ohjeita niin Oletko itse ollut näissä toimenpiteissä vai heitätkö tänne vain oletuksiasi?
En anna ohjeita vaan kerron mitä itse tekisin.
Jokainen tekee kuten itse parhaaksi näkee. Tämä lienee selviö sinulle?😦

Ystävien ja tuttavien kautta tuo operaatio on tullut hyvin selväksi. Samalla kaavalla on mennyt.
Ei ystäväni saanut mitään ohjeita mistään viikon paastosta. Taisi olla vain 12 h(?) syömättä ja söi suolta tyhjentävää lääkettä.

Kannattaa myös opiskella että millä syöminen (pidemmän) paaston jlk. kannattaa aloittaa. Sillä on merkitystä pitkän paaston jlk, ei niinkään muutaman päivän paaston jlk.
 
vierailija
Ennen kun lähdet suolen tähystykseen aloitat jo viikkoa ennen "paaston" joka huipentuu tähystystä edellisen päivän täydelliseen tyhjennykseen 4 litran nestehuuhteluun.
Ei minua mihinkään etukäteispaastoon ohjattu. Edellisenä päivänä vain tyhjennys. Sain kehuja vielä miten tyhjä ja puhdas suoli oli. Edeltävä paastohan voi jopa vääristää näkymää
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ystäväsi tai tuttavasi oli ilmeisesti vatsalaukun tähystyksessä ei suoliston. Haluatko syyt kaikkiin tehtyihin tähystyksiin?
Jokaisen sairaanhoitopiirin potilasohjeistuksissa on ohjeet eri toimenpiteisiin valmistautumisesta, jotka myös yleensä lähetetään kutsun mukana potilaalle. Ovat siis luettavissa.
Suoliston tähystykseen meni. Se on muuten outoa miksi eivät samalla tähystä ohutsuolta. Saattaa jäädä diagnoosi vajaaksi säästösyistä.🤷‍♀️
Tosin disgnoosi on: emme tiedä mistä johtuu mutta tällainen nimi sillä on ja näitä lääkkeitä tulet syömään loppuikäsi.🤷‍♀️
 

Yhteistyössä