ROCCA -vaunut ym.?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uudet Vaunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uudet Vaunut

Vieras
Onko kellään kokemusta Rocca-merkin vaunuista? Törmäsin tähän yritykseen facebookissa.
Toimivat ilmeisesti virosta käsin?

Onko luotettava firma, onko vaunut olleet hyviä ja kestäviä?

Ostettiin ROCCA yhdistelmät jouluk lopussa ja minusta ihan huiput! Kulkee ku unelma ja kaikki kaverit kehuu ku niin
Hyvän näköisetki :) vanhempi muksu ei suostu enää seisomalautaa käyttää kun haluaa istua tuossa rungon jalkatuessa.
Ainoo miinus ehkä on se kun selkänojan nostaa joutuu kädellä auttaa kangasta sisäsivusta että noja nousee näppärästi..
Mutta ei oo kyllä mikään kamala juttu.
Ku tilattiin tuli rattaat jo 3 pv kuluttua, eli ihan salama toimitus. Ainakin tähän mennessä ollaan oltu tosi tyytyväisiä ja mieskin tykkää työntää ku niin komeet ;D

Sama juttu. Tykätty tosi paljon.
Ensin mietitytti tilaus kun maksu tapana tilisiirto, mutta nyt kyllä täytyy sanoa että hyvä kun otin riskin.
Kuomussa täytyy joo auttaa kangasta jonkin verran ,mutta en vaihtais on meidän käyttöön todella hyvät.

Meillekkin tilattiin ihanat Diamond sarjan lilamustat =) . Mummi teki tilauksen.
Ei ollut mitään ongelmia. Tosin meidän valintaa ei ollu varastossa ja odoteltiin viikko.
Siskolla la toukokuussa ja tilaa vihreät kun tulokkaan sukupuoli on vielä salaisuus.
Kyl mä suosittelen.

Me ollaan käytetty Rocca yhdistelmävaunuja nyt reilu puolivuotta ja oon ollu äärimmäisen tyytyväinen . Hyvät cityvaunut. Miinuksena sanoisin sen, että pieni kantokoppa kävi meijän pitkälle tytölle pieneksi ennen kuin tyttö oppi istumaan rattaissa. Onneksi mulla oli ora-vaunujen isompi koppa käytettävissä. Hiekkatiellä tai mukulakivetyksellä hankalaa ja huono jousitus, mutta tämä ei mua ole haitannut koska yleensä mennään asvaltilla. Nyt rattaisiin toimii hyvin. Turistin adapterillakin on ollut kätevä. Suosittelen!

Alkuun olimme todella tyytyväisiä vaunuihin mutta alle puolivuotias käytössä ja nyt kaksi runkoa rikki! Luvattiin kunnon takuut ja hyvä palvelu mutta todellisuus ei ollut sama. Jouduimme soitella uuden rungon perään ja saimme vittuilua takaisin :D nyt myyvät ensimmäistä runkomallia 200€ hintaan vaikka kertoivat tämän olleen virheellinen ja ei kestävä.. Ihmekään kun takuu tippunut kahden sijasta vuoteen ;) niin ja toinen runko piti olla kestävä ja korjattu, pyh. Narisi jo tullessaan ja oli vino! Tämä ollut kyllä harmillinen ostos, olisi pitänyt sijoittaa parisataa enemmän ja ostaa kunnon vaunut.

Meillä on ja Rocca yhdistelmät. Diamond Purplet ja on ollu tosi hyvät. Toiminu hyvin ja tosi nätit :) hyvän hintaset,
Ei voi valittaa. Ekalle tenavalle ostin Orat ja maksoin niistä ihan liikaa, ne hajos jo muutaman kk käytön jälkeen.
Lisäksi kankaat jotenki menetti värin ekan kesän jälkeen. Nää Roccat on meille ainakin ollu hyvä osto.

Rocca rattaat ollu hyvä hankinta! Ostin koko paketin kovalla kopalla.
Tavarakorista meni kiinnike rikki ja uusi tuli ihan kotiovelle asti!
Rullaan noilla joka päivä ja on ollu kovassa käytössä.
Mulla 3 muksua ja olen istuttanut tossa edessä jalkatelineen päälläkin yhtä toisen istues rattaissa eikä
Oo rattaat ottanu nokkiinsa. Suosittelen!

Yhteistyössä