ciraftec talvivaatteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pähkäilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en oo ostanu enkä käyttäny,hipelöiny ja tarkastellu oon prismas.Ulkoisesti vaikuttaa ihan kestävältä mutta jaksan suhtautua epäillen ainakin niiden vedenpitävyyteen.On itellä sellasia kokemuksia että näiden halpisten tecit ei oikeesti pidä vettä.Meillä ollu esim lassietec joskus ja ei ollu hyvä.

Meillä oli viime vuonna ekaa kertaa kyseinen merkki käytössä ja olin positiivisesti tosi yllättynyt. Meidän esikoinen on kova poika möyrimään ja rymyämään lumessa talvisin, koluaa ojanpohjat ym, enkä minä ainakaan huomannut, että puku olisi päästänyt vettä/kosteutta läpi.
Poika on aika kuumakalle, joten puku on ehkä hivenen paksu hänelle, mutta kovilla paukkupakkasilla oiva valinta ulkopuvuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Meillä oli viime vuonna ekaa kertaa kyseinen merkki käytössä ja olin positiivisesti tosi yllättynyt. Meidän esikoinen on kova poika möyrimään ja rymyämään lumessa talvisin, koluaa ojanpohjat ym, enkä minä ainakaan huomannut, että puku olisi päästänyt vettä/kosteutta läpi.
Poika on aika kuumakalle, joten puku on ehkä hivenen paksu hänelle, mutta kovilla paukkupakkasilla oiva valinta ulkopuvuksi.

Ok, pitää vielä miettiä. Mies vaan eilen prismassa käydessä ehotteli tuota pukua. Olivat ainoot kaksiosaiset puvut. Haalareita kyllä oli, mutta siis haalaria en osta. Pitää vielä odotella josko tulis lassietecin tai remun kaksiosaisia pukuja.

Yhteistyössä