Robin Hood- sarja 80-luvulla

  • Viestiketjun aloittaja clannad
  • Ensimmäinen viesti
Ei muistu mieleen tuollainen sarja, mutta kaveri oli kyllä ihan tutun näköinen.... ja ehkä sitä olis ittekkin katellu ja tykännyt, jos olis tuohon maailman aikaan sarjan bongannu.
Muistan vaan sarjan Taistelupari, jossa oli Michael Brandon, josta tykkäsin ihan tajuttomasti....en tiedä näytteleekö heppu mitään enää, mutta se kolahti. (ja taas meni ihan aiheen vierestä... niinkuin meikällä tuppaa menemään! =) )
 
Sinttura harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 21:47 Kipinätär kirjoitti:
Pistäkää palautetta subbarille...
Mä haluisin sen konankoukkuja kahdelle sarjan ja villi pohjolan - taas.
Ja sitten sellanen vietnamin sodasta kertonut china beach? Tuli myöhään illalla, siinä oli se sama nais näyttelijä kun villissä pohjolassa. Tummat lyhyet hiukset... Mä olin sillon murkkuikänen eli en muista nimiä tms.
Se tumma nainen (se jolla oli sen lekurin kanssa koko ajan silmäpeliä) oli China Beachissa Dana Delany.

Villissä pohjolassa ei ollu sama näyttelijä. Sirompikasvoinen, nimeä en muista. Sama nainen oli Renny Harlinin Cliffhanger-leffassa.
 
Tunkki Muck
Perheettömänä olisin tuskin muuten ollenkaan eksynyt tänne kaksplus-sivuille, mutta kun googletin lapsuuteni suosikkisarjan nimellä, niin tänne päädyin.

Robin of sherwood oli kyllä ehdoton suosikkisarjani lapsuudessa. Kotitalomme lähettyvillä ei edelleenkään pahemmin kasva katajaa, kun sarjan innoittamana tuli jouskareita väsättyä.

Sarjassa oli parasta omaperäinen tunnelmansa. Välillä oltiin niin realistista keskiaikaa ja sitten tuli sarvipäinen metsänjumala Hern ja vietettiin pakanallista hippijuhlaa kyläläisten kanssa. Näyttelijät olivat hyviä ja musiikki aivan mahtavaa. Sarjan saa tosiaan nykyisin dvd:nä kohtuuhinnalla.
Tämä sarja on harvinaisen hyvin kestänyt aikaa, toisin kuin muut 80-luvun suosikkisarjani.
 

Yhteistyössä