Ristiäiskakun koristeita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sini1977
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sini1977

Vieras
Mistä kaupasta tms. olette ostaneet ristiäiskakun koristeita? Kakku on tilattu ja lupasin hankkia siihen koristeen itse, koska en edelliskertaisesta koristeesta tykännyt, mutta ei se näköjään helppoa olekaan...

Leipomoilta kyselin, mutta ei ainakaan vielä ole löytynyt. Neittikauppojen koristeet ovat liian prameita ja toimitusaika 2-5 viikkoa. Joten auttaakaa - mistä yksinkertaisia koristeita esim. töppös-aiheisia tms.

Meilläpäin kaikissa isoissa marketeissa on myynnissä niitä haikaroita yms.

Itse kyllä kirjailen vain vauvan kastenimen kakun päälle esim hopeakuulilla ja ihan itse on kakkukin väsätty että ei mitään hirmu hienoa (mutta samantienhän se siitä katoaa parempiin suihin).

Itse olen myös tuskaillut noiden koristeiden kanssa. Ihan perusruusun tai töppöset tai jotkut voi löytää ihan prismasta tai muusta. Mutta jos haluat jonkun tietyn koristeen, niin melkein ainut vaihtoehto on tilata se. Lähes leimosta kuin leipomosta saa tilattua koristeita, meillä maksoi 7 euroa, nalle puh koriste. Ellet sitten osaa tehdä itse tai joku ystäväsi osaa tehdä.

Myös kouluista voit kysyä. Miltei jokaisen "kokki/leipomo" koulun yhteydessä on myymälä ja aika varmasti saa tilattua myös kakunkoristeita. Varmasti saat tilattua n. viikossa, ehkä nopeamminkin jos kerrot, että tarvitaan nopeammin.

Nyt huomasin, että joku olikin jo kirjoittanut vastaavia viestejä. Mutta juuri viime viikolla oli Prismassa leipomo-osastolla myynnissä "töppösiä".

Yhteistyössä