Ristiäiset onnellisesti ohi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Kiva juhlapäivä oli ja kaikki meni hienosti. :) Neidin koko nimeksi tuli Aamu Helena Eliina

kastemekossa

juhlavaatteissa

ja kakku

kakusta kunnia kuuluu mun äidille...

Ihana nimi ja niiiin nätti tyttö :heart: Kakku tosi hieno...

Olitkos se sie joka manas sitä kun mummolle ei ollu erosta kerrottu!?! Saitteko kerrottua ennen juhlia? Miten suhtautu? (Toivottavasti en ihan väärin muista :ashamed: )

Toinen nimi tulee miehen molemmilta mummoilta ja kolmas nimi mun mummulta. Etunimi oli muuten vaan mieleinen.

Mä olin siinä uskossa tänään tuonne anoppilaan mennessäni, että miehen mummulle on erosta kerrottu... (oli luvattu kertoa), mutta sitten sain kuulla ettei olekaan kerrottu. Papin puheesta se ei tullut sitten kuitenkaan ilmi ja mä luulen että edelleenkään hän ei tiedä... oli niin hulinaa, että itse en juuri ehtinyt hänen kanssaan edes jutella ja lähti sieltä aika pian sitten kotiin jo kun on ollut aika hiljattain leikkauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään:
Alkuperäinen kirjoittaja n:
ei oikein soinnu yhteen nuo nimet

Minustakaan eivät soinnu mutta yksinään ihan kauniita. Lapsi on suloinen ja juhla-asu ihana.

Me ei oikeastaan mietitty edes yhteensopivuutta kun meille tärkeämpää oli noiden toisen ja kolmannen nimen alkuperä. Kuitenkin pääasiassa joka paikassa käytössä on vaan etunimi.

Usein kolme nimeä annetaan niin, että keskimmäinen nimi on lyhyempi kuin viimeinen. Varmasti siksi tämä tuo teidän tytön aivan ihana nimi ei varmaan heti sovi kaikkien täällä kirjoittavien suuhun. Mun mielestä nimi on todella nätti ja sopii kantajalleen ainakin kuvien perusteella. Ja vaikka se ei meistä kenenkään mielestä olisi kiva nimi, tärkeintä on - kuten itsekin kirjoitit -, että te itse tykkäätte siitä. Onnittelut ihanasta lapsesta!

Yhteistyössä