Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja W:Mitä lauloit ?
Juu siis Ihme ja kumma oli laulu. Oon joskus pienenä esiintynyt ympäri Suomea ja laulanut. Ja tuo on niitä ekoja lauluja joita aloin esittämään. Siksi tuntui jotenkin niin kivalta laulaa se nyt omalle pojalle :heart:
Kukas sinä sitten oikein olet![]()
No en oo, enkä ollut mikään julkimo![]()
. Ekalla luokalla vaan opettaja huomasi että mulla on mukamas tosi hyvä ääni ja siitä se lähti. Sitten yks asia johti toiseen ja lopulta mulla oli oma "ohjaaja" joka buukkasi mua milloin minnekin esiintymään.
Sitten tuli yks talvirieha, jossa juontaja spiikkasi mut lavalle sanoen että "seuraavaksi esiintyy meidän kaikkien tuntema turkilmas". Ja jostain syystä tuo oli mulle liikaa. Ilmoitin vanhemmilleni, sekä tälle ohjaajalle että mä en vaan enää esiinny. Enkä esiintynyt, paitsi koulun kuoroissa yms.
Mun "uran" huipentuma oli varmaan yhteisesiintyminen M.A Nummisen ja Pedro Hietasen kanssa....eli niinkin huisin hieno menestys mulla.
Olethan sie sitten jonkun sortin julkimo
Mua niin kiinnostaa muiden lapsuus