ristiäiset tulossa!!!!!!!!!! apua

heippa.. en tiedä onko kellään samoja ongelmia mutta varmaan teitäkin löytyy.. miten olette ratkasseet sen...........

eli siis ristiäiset tulossa ja mitä vaatetta itselle päälle.. minulle ei mene vielä mitkään vanhoista juhlavaatteista ja sit toisekseen vaatteitten pitäs olla semmoset jotta olis olis helppoo myös imettää... :snotty: ..juu en osta boobin mitään imetys mekkoa :( ..kallis + että mun muodot täyttävät mekon ihan liian hyvin :) ..

mitä ihmettä sitä laittas päälle.. ei viitsisi satsata mitään isoja summia vaatteeseen mitä tulee käytettyä kerran.. meillä kuitenkin ristiäistarjoilut ruokaravintolassa joten pitäisi olla suht hienoa vaatetta päällä :x ...

onko kellään myydä jotain juhlavanpaa hepenettä kokoa 42.. niin voi laittaa viestiä...
ehdotuksia odotellen...

rv0

poitsu synty 22.8
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2005 klo 11:20 heitukka kirjoitti:
mulla kans on sama ongelma. että mitä sitä laittaa päälle. eikä kyllä viitsi ostaa uutta,

miten sä olet asian ratkassu...mul on yleensä tullu ostettua jotain ylisuurta kaupasta tai jotain lainattua....
nyt haluaisin jotain kivaa ja sen näköstä että siinä itse viihtyis..eikä aina semmonen hävettävä olo...

siis ihan oikeesti ideoita kaivataan....
 
Itse ajattelin laittaa suorat mustat samettihousut (vanhat...) ja siihen sellaisen viininpunertavan veluuri/samettijakun. Jakku on pehmeä ja joustava päällä ja näppärästi avattavissa imetystä varten...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2005 klo 11:44 nirzu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2005 klo 11:20 heitukka kirjoitti:
mulla kans on sama ongelma. että mitä sitä laittaa päälle. eikä kyllä viitsi ostaa uutta,

miten sä olet asian ratkassu...mul on yleensä tullu ostettua jotain ylisuurta kaupasta tai jotain lainattua....
nyt haluaisin jotain kivaa ja sen näköstä että siinä itse viihtyis..eikä aina semmonen hävettävä olo...

siis ihan oikeesti ideoita kaivataan....mä laitan hameen vähän sellasen ruskehtavan ja nyt kumminkin ostin siihen valkoisen paidan. hame on pellavaa. millon teillä on ristiäiset ja onko poika vai tyttö kyseessä
 
Esikoisen kohdalla ostin uuden asun. Kesäale ellokselta, jakku + housut, jonne laitoin alle topin. Asu oli käytössä paljonkin, koska housujen vyötärö oli säädettävissä naruille ja paitajakku oli aluksi auki, seuraavana kesänä mahtui jo kiinni.

Toinen pikkunen syntyi 31.8.05 ja parin viikon päästä olisi taas ristiäiset. Kokeilen, josko housut, joissa kuminauhavyötärö, vielä mahtuisi ja katson siihen jonkun yläosan. Tällä kertaa en varmaan osta mitään uutta.
 
niina85
Olisikos äitiysvaatteissasi mitään sellaista, jota voisit miettiä laittavasi päälle?

Itselläni oli mustat äippähousut ja siihen kiva kauluspaita. Kukaan ei katsonut sitä mitä minulla oli päällä vaan kaikki ihasteli poikaa. Kaikki kuitenkin ymmärs, ettei tässä vaiheessa päälle saa laitettua vielä sitä kaikkein ihaninta juhlamekkoa, jonka omistaa.

Eikä kuvistakaan tullut yhtään sen kauheampia kuin muutenkaan, minun ollessani mallina.. ;)
 
essi-79
löysin lindexiltä kivan kietaisutyyppisen paidan, joka sopii myös imetykseen. alaosa täytyy vielä jostain hankkia, koska äippävaatteet hirveitä löpöpöksyjä ja vanhat ihan pieniä. taidan lainata siskoltani jotain hametta, joka varmasti ilahtuu kun vasta synnyttänyt isosisko mahtuu vain hänen vaatteisiinsa! :D

 

Yhteistyössä