ripsien pidennysksestä kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhamainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhamainen

Vieras
Joskus luin jostain, että ripset pitäisi kestovärjätä joku tietty aika ennen pidennyksien laittamista, mutta nyt en löydäkään tuota tietoa enää mistään. Eli pitääkö ollenkaan paikkaansa, ja mikä oli mahdollisesti se aika kuinka monta päivää ennen pidennysten laittamista ripset pitäisi värjätä? Varasin ajan tiistaille, ehdinkö vielä?

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
ripsipiirakan ripsien pidennys?

Mikä on ripsipiirakka?

Ap:lle, mä en oo kuullut tuollaisesta eikä kaverinikaan joka käy ottamassa pidennyksiä ole maininnut tuota. Mutta kannattaa varmaan kysyä sieltä paikasta mihin menet ottamaan, jos on auki tänään.

Alkuperäinen kirjoittaja aäsä:

Mikä on ripsipiirakka?

Ap:lle, mä en oo kuullut tuollaisesta eikä kaverinikaan joka käy ottamassa pidennyksiä ole maininnut tuota. Mutta kannattaa varmaan kysyä sieltä paikasta mihin menet ottamaan, jos on auki tänään.

=löytyy naisen haarovälistä(voi olla myös harvaripsinen)=DDD

Alkuperäinen kirjoittaja muahhaaa:

Mikä on ripsipiirakka?

=löytyy naisen haarovälistä(voi olla myös harvaripsinen)=DDD

Just.... No onneksi en liiku piireissä joissa tuollainen on huumoria.

Mikä on ripsipiirakka?

Itseasiassa juuri löysin kaverin kampaamon sivuilta maininnan että ripsien värjäämistä suositellaan 2 päivää ennen pidennysten laittamista, joten käyn tänään ostamassa värin. :)

Yhteistyössä