ripsien ja kulmien värjäys kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
varmasti jollakin kokemusta :) elikkäs mitäs siihen tarvitaan?olen kaupassa tömännyt refectocil merkkiseen tuotteeseen, mutta en ole koskaan kokeillut tätä itse...tarvitaanko sekaan joku hapete?

Joo refectocilia minäkin ammattilaisena käytän. Ja tarvitaan hapete.

Laita n. 2cm sitä ainetta purkkiin ja 10 tippaa hapetetta ja sekoita hyvin ja siitä sitten vaan kulmiin. Appelsiinitikulla onnistuu parhaiten, mutta saman asian ajanee jokin muu tikkukin. Taitaa joku muovitikku tulla sen värituubin mukanakin ja kai silläkin jotenkin saa sen laitettua.

Ripsiin tehdään väri samaan tapaan, sinimusta on paras väri ripsille. Mutta siinä pitää olla niitä lappuja myös tai sitten tehdä vanulapuista sellaisen kaarevat laput silmien alle. Kaverin ehkä parasta levittää väri. Vaseliinia kannattaa laittaa iholle ettei värjäänny silmänympärysiho mustaksi, jos väri kuitenkin vähän valahtaa sinne minne ei pitäis.

Joo, Ostat sen värituubin ja Refectocilillä on siinä varmaan samassa hyllyssä Oxidant 3%:n hapete. Keskenään sekoitat pikkuruisessa kupissa 2cm väriä ja n. 10 tippaa hapetetta.

tarvitaan semmoinen lasipullollinen mikä sekoitetaan siihen sekaan ja sit levitetään. 2cm siit tuubista ja 10 tippaa sitä nestettä. on tosi riittoisaa.mul on ruskee väri ja laitan sil kulmat muutaman viikon välein, ripsiin on mun mielest turha laittaa ku ei niist juuri näy , mätykkään käyttää paljon ripsaria., mut on helppo laittaa ja vinkkinä ota vanhasta ripsiväristä harja jolla harjaat värin kulmiin, on parempi ku se mikä pakkauksessa tulee..

No mä en käytä mitään silmälappuja ripsiä värjätessä.. ite saan levitettyä tyveen asti ja hyvä tulee...

Pyyhi ensin suurin osa kostutetulla vanulla tai paperilla ja lopuks sitte voit pestä vedellä... Ei tule sotkua yhtään.. Tosin tuo väri sit jämähtää aika hyvin ihoon sinne kulmakarvojen alle mut lähtee paris päiväs pois.. Niin ja kirvelee pirskatisti jos menee silmiin ripsiä pestessä :kieh: