Nyt kokoomaan minulle uutta tyyliä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi nainen esiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kiva";25950109]Ainiin, tilasin Ellokselta kasan vaatteita, lähinnä etsin kesäksi bikineitä itselleni niin siitä sitten tarttui muutakin mukaan. Housuja ja kivoja yläosia tarvitsisin kuitenkin lisää ja joku kiva kotiasu :)

Mitäs tykkäät tällaisesta tyylistä? Mulle iskee kaikki romanttinen pitsi ym. hörhelö kunhan on muuten nuorekas ja jotenkin raikas :)

N-1z141sbZ1z141i6Z1z141o7
[/QUOTE]

Kuva ei ainakaan minulla näy.

Nyt on joka vaatekauppa pullollaan perus pitkää napillista neuletakkia. Ja niitä on joka väriä. Sellanen kannattaa ehdottomasti ostaa kaappiin. Ehkä parissakin värissä. Sinne sitten alle kaikkia kivoja toppeja tai t-paitoja. Esim mustana neuletakki ja sitten paljon erilaisia värikkäitä paitoja. :)

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
Nii joo, jos haluat olla edelläkävijä, niin leveet lahkeet on pikkuhiljaa tulossa takaisin. Siis sellaset koko jalkapöydän peittävät. Myös jos kroppa vaan antaa periks, niin on sellasia housuja mitkä nousevat todella korkeelle ja vetoktju on selkäpuolella. On tosi kivan näköisiä. :) Mutta ainakin alkuviikosta Ideaparkissa käyneenä voin todeta, että väreistä ei todellakaan ole pulaa tällä hetkellä! Että kauppaan vaan katteleen ja sovitteleen! :)

Nyt nettiyhteys saatu takaisin.

Nii joo, jos haluat olla edelläkävijä, niin leveet lahkeet on pikkuhiljaa tulossa takaisin. Siis sellaset koko jalkapöydän peittävät. Myös jos kroppa vaan antaa periks, niin on sellasia housuja mitkä nousevat todella korkeelle ja vetoktju on selkäpuolella. On tosi kivan näköisiä. :) Mutta ainakin alkuviikosta Ideaparkissa käyneenä voin todeta, että väreistä ei todellakaan ole pulaa tällä hetkellä! Että kauppaan vaan katteleen ja sovitteleen! :)

Onko nuo tulossa taas myyntiin? En halua olla edelläkävijä. Silmään ei vaan jotenkaan mielytä nuo leveälahkeiset.

[QUOTE="kiva";25950188]No nyt ei toimi sitten mikään :(

NewplayJeans6781%20(1).jpg
[/QUOTE]

Mulla on vähän tämän tyyliset yhdet farkut. Tosin ei mene tuo reunut noin korkealle, mulla loppuu lantiolle.

Yhteistyössä