Käytätkö liivejä kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meetu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meetu

Vieras
Eli käytätkö aina rintaliivejä, myös silloin kun oleskelet kotona? Entä käytkö koskaan kaupassa ym. ilman liivejä?

Itse en pysty rentoutumaan jos liivit on päällä, mutta julkisesti en kehtaa ilman liivejä näyttäytyä, paitsi omalla pihalla (asun rivitalossa, että naapurit kyllä näkee) Jotkut tuttuni eivät edes omista liivejä, tai omistavat yhden parin juhlia ym. varten. Eivätkä ole mitään pienirintaisia!

Mulla aina. Jotenkin orpo olo jos ei ole. Raskkauden ja imettäisen aikana oli yölläkin....tosin sellaiset pehmeät kaarittomat.

Käytän kyllä, aina paitsi nukkuessa. On se niin irstaan inhottavan näköistä kun isot tissit roikkuvat paidan alla.... Yksi tuttu nainen on aina ilman liivejä, käy siis kaupungillakin jne ja on kyllä tosi pahan näköistä.
Eri asia jos on pienet ja kiinteät rinnat, niin silloin se on toki ok, mutta jos ei ole, niin ei se silmää hivele. Siihen vielä kun kainalokarvat rehottaa jne, niin ei tarvii sitten ihmetellä miksi seksielämä kuivahtaa...

Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Hmm... no sanotaanko että suurimman osan aikaa pidän kotonakin mutta joskus on vaan pakko ottaa pois kun tuntuu että painaa ja ahdistaa. Ja olen liikkunut ihan julkisestikin ilman liivejä, peittelen kyllä takilla etumukseni silloin :D

Juurikin näin.

Juu oli mullakin imetysaikaan pehmeät liivit +liivinsuojukset yölläkin päällä, koska muuten olis kaikki vaatteet ollu ihan märkinä

Orpo olo tulee jos on löysä paita, mutta ei tiukassa paidassa

Mulla kans melkein aina on liivit, joskus harvoin saatan olla kotona ilman liivejä, mut yleensä pidän kotonakin. On niin isot lollot, että karkailisivat ties minne ilman liivejä. Kompuroisin niihin rappusissa jne.
Öisin en pidä, paitsi jos on unohtunu ja oon väsähtäny sohvalle tms.

Muutaman kerran oon käväissy läheisellä huoltsikalla hakees maitoa tai kahvia aamu-unisena ja silloinkin asustus on ollut lähinnä pyjamahousut, kumpparit ja toppatakki tms. Eli ei välttis oo jaksanu laittaa vielä liivejäkään.

Olis kyllä aika siistiä jos ei tarvis käyttää ku juhlissa :)

jatkokysymys eli onko teidän mielestä rintaliivit mukavan tuntuisia vai kiristääkö ym. Mitä teidän miehet on mieltä jos liikutte ilman liivejä? Mun miehelle ihan sama käytänkö vai en (kotona)

mä en käytä kotona ikinä. joskus saattaa "Jäädä" päälle töistä tai muualta tullessa mutta hyvin harvoin. ensimmäisenä lentää rintsikat ja farkut ja muut, päälle kotosat lökärit :) ilman rinuleita pystyy kyllä lähikaupassa käydä mutta pitemmälle sitten edes jonkin sortin toppi mikä edes vähän vähentää heiluvuutta..ei tosin mitkään suuret ole mun nisät, mutta tarpeeksi jotta heiluvat näkyvästi jos ei mitään ole paidan alla..

Kotona en useinkaan käytä mutta ihmisten ilmoilla aina. Ennen lapsia liikuin usein kodin ulkopuolellakin ilman rintsikoita, rinnat olivat keskikokoiset mutta tosi kiinteät. Toista on tänä päivänä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja meetu:
jatkokysymys eli onko teidän mielestä rintaliivit mukavan tuntuisia vai kiristääkö ym. Mitä teidän miehet on mieltä jos liikutte ilman liivejä? Mun miehelle ihan sama käytänkö vai en (kotona)

Jos kiristää, niin ostapa isompaa kokoa. Itsellä kun on oikeankokoiset liivit päällä, ei niitä edes tunne.
Mieshän olisi onnessaan jos ilman liivejä kuljeskelisin. ;)

Ei mun mies siitä välitä vaikka kulkisin ilman rintaliivejä ja tykkää minusta eniten ilman paitaa ;) MUTTA on kyllä sanonut jos joku on ollut ilman rintaliivejä että törkeän näköistä on...

Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:

Jos kiristää, niin ostapa isompaa kokoa. Itsellä kun on oikeankokoiset liivit päällä, ei niitä edes tunne.
Mieshän olisi onnessaan jos ilman liivejä kuljeskelisin. ;)

En usko että liivien koossa on vikaa, jos ostan isompaa niin jää tyhjää... kuitenkin liivien pitäisi olla napakat eikä heilua päällä, eihän ne silloin tue. Ja yleensä en liivejä huomaa töissä ym. mutta kotona ei tarvitse olla kuin 5min niin alkavat hiertämään :D olisko päässä vikaa? Vai vika siinä että esim. töissä seisotaan/istutaan ryhdikkäästi, mutta kotona maataan ja löhöillään...

Iltaisin suihkun jälkeen olen ilman ja yöllä tietty. Muuten pakko pistää päälle, alaston olo ilman niitä. Ja eipä tuo nyt silmää hivele jos tissit heiluu valtoimenaan paidan alla. Kiinteys on mennyttä imetyksen jäljiltä.

En. Isot rinnat on, mutten tykkää liiveistä. Kaarituellisista luovuin jo ajat sitten, ne tuntuvat kamalilta päällä nykyään. Ulkona käytän, ei se ole nättiä ku heiluvat miten sattuu. x)