O
Olin ykkönen triumphfin ansiosta
Vieras
Onko Rippijuhlatyttö ansainnut rintaliivit ja jos minkalaiset? bus upit vai tavalliset. Jos on tavallista isommat rinnat. Eikö silloin sovi mummomalliset triumphf liivit. On pystyt ja kauniit. Ei tarvitse hävetä ainakaan juhlis.