Rippijuhlat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olin ykkönen triumphfin ansiosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Olin ykkönen triumphfin ansiosta

Vieras
Onko Rippijuhlatyttö ansainnut rintaliivit ja jos minkalaiset? bus upit vai tavalliset. Jos on tavallista isommat rinnat. Eikö silloin sovi mummomalliset triumphf liivit. On pystyt ja kauniit. Ei tarvitse hävetä ainakaan juhlis.
 

Yhteistyössä