Rintojen suurennus ilman leikkausta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Onko kukaan onnistunut moisessa?

löysin sivut http://www.rintojensuurennusmaailma.com/?gclid=CJjqrNuviowCFT4GQgod3T_GBw ja ovat ainakin kirjoittaneet niin uskottavasti että kovasti tekisi mieli tuota tilata. En taida kuitenkaan uskaltaa, josko on ihan kakkapuhetta.

itselläni imetyksen jäljiltä kamalat patalaput (ennen oli isot rinnat) ja nyt nätimmät kyllä houkuttaisi....

En kyllä sen vertaa luota tämmösiin että tilaisin.. :\| Pitänee tyytyä vaan omiin pieniin rintoihin. :ashamed: Luitteko sen sivun alareunassa olleen pienen präntin.. Epäilyt herää viimeistään siinä vaiheessa. Mutta jos joku uskaltaa kokeilla ni tänne vaan sitten ilmottelemaan tuloksista. :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:34 Scarlett-79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:32 Malviina kirjoitti:
multa sais ainakin puolet utareista :whistle:
Joitain elimiä voi luovuttaa, verta ja luuydintä, miksi ei voisi luovuttaa rintoja? :whistle: Mäkin voisin luovuttaa puolet pois.

Aivan, aivan luomua, ei mitään keinotissejä, ja niin kauan imetettykkin ettei pitäis enää syöpäkään iskee :laugh: :laugh:

Mä voisin vastaanottaa ilomielin vähän täytettä rintoihin! Pistäs postissa tulemaan :D Aina harmittanu kun itsellä niin pienet. Monilla paljon nuoremmilla jo rintoja enemmän ku mulla koskaan..Epistä!! :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 16:15 Muru kirjoitti:
Mä voisin vastaanottaa ilomielin vähän täytettä rintoihin! Pistäs postissa tulemaan :D Aina harmittanu kun itsellä niin pienet. Monilla paljon nuoremmilla jo rintoja enemmän ku mulla koskaan..Epistä!! :(

Niin se kai on ettei koskaan ole omiinsa tyytyväinen, mutta täältä saat pari kiloa täytettä ilomielin :D

Heti tuli parempi mieli! :D Kiitos :flower: Melkeen oon meinannu lähteä jo lääkärin vastaanotolle näyttämään etumustani että onko tämä ihan normaalia.. Mutta en ihan ole viittiny. Hyvä kun kehtaa omalle miehelle ne näyttää. :\| Eikö se sillon ole jo aikamoinen ongelma kun se haittaa normaalia elämistä jo. Haluttais menna silikoonit laitattamaan mutta mies ei anna.. :/ Harmi vaan!

olen kanssa epätoivoisesti yrittänyt löytää jotain joka kasvattaisi rintoja olen kahden lapsen äiti ja vieläkin siinä alkulähdössä kun rintojen piti alkaa kasvaa toinen on kasvanut sen verran että näyttää nykyisten 12vuotiaitten rinnoilta ja toinen vielä pienempi. mun piti sieltä rintojen suurennus maailmasta tilata pillereitä täytin tilaus lomakkeen ja lähetin sen kunnes huomasin että suomeen ei lähetetä tuotteitan postiennakolla joten jätin tilauksen kesken eli en saanut pillereitä ja silti ne lähetti laskun ja nyt tuli uusi perintä toimistolta elikä ne yrittää että maksan jostain mitä en koskaan edes ole saanut menen poliisin puheille asiasta . älkää siis ikinä edes meinatko tilata sieltä

Heipat! Mä tilasin sieltä senkin uhalla, että on huijausta. Tilasin kuukauden pillerit ja yhden voiteen. Pillerit jo popsin. Ei muutosta rintoihin. Jatkoksi aloin käyttää rasvaa. Sitä olen käyttänyt nyt runsaan viikon. Ei muutosta rintoihin. Lähetin sähköpostia rintojen suurennus.comiin. Sanoivat, että tuloksia alkaa yleensä näkymään vasta n. kahden kuukauden jälkeen. Epäilen, mutta halusin kuitenkin yrittää. Miksi ei naishormooneja voisi saada jostain, kuten esim. sukupuolenvaihdoksen tehneet miehet saavat ja heille kasvaa rinnat?

Täällä kans yksi joka haluaisi kokeilla mut en tiiä uskaltaisko... Mites mimmu kokeilitko vielä toisen kuukauden, toimiko??
Itse ostin kosmetologiltani (dibicenter) rintojenhoitovettä ja -voidetta, omat rintani ovat muuttuneet hieman täyteläisemmiksi (kolmen lapsen imetyksen jäljiltä eivät mitkään kauheen kiinteet olleet), ostaisin lisää, mut oli aika kallista, enkä ole 100% varma et johtuuko muutos rinnoissani noista litkuista vai jostain muusta, esim jos liikunta ja terveellinen ravinto sekä aika on vaan korjannu rintojani...
Kertokaas omista kokemuksistanne....!?

Satuitteko näkemään tuolla sivulla minkään laisia yhteystietoja tai vastaavaa, ette, eli harkitkaa! Ensikerrallakin jos on vastaava juttu etsikää yhteystiedot ensin!!

Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:
Heipat! Mä tilasin sieltä senkin uhalla, että on huijausta. Tilasin kuukauden pillerit ja yhden voiteen. Pillerit jo popsin. Ei muutosta rintoihin. Jatkoksi aloin käyttää rasvaa. Sitä olen käyttänyt nyt runsaan viikon. Ei muutosta rintoihin. Lähetin sähköpostia rintojen suurennus.comiin. Sanoivat, että tuloksia alkaa yleensä näkymään vasta n. kahden kuukauden jälkeen. Epäilen, mutta halusin kuitenkin yrittää. Miksi ei naishormooneja voisi saada jostain, kuten esim. sukupuolenvaihdoksen tehneet miehet saavat ja heille kasvaa rinnat?

eli ei kannata

Yhteistyössä