Kyllä vain on. Ota huomioon pieni ympärysmitta. Koko muuttuu ympärysmitan mukaan, vaikka kirjain pysyy samana.No ei kyllä ole mikään E.
Tuo ei ole E:tä nähnytkään.Eihän pelkän kupin kirjaimella voi sanoa rinnan koosta mitään. Pitää tietää myös ympärysmitta. Pienellä ympärysmitalla se D-kuppikin on aika pieni. Esim kuvassa on koko 65E.
Varmasti on Changella ENo ei kyllä ole mikään E.
Siellä voi olla.Varmasti on Changella E
Näin se menee. Mutta tuossa kuvassa ei ollut kehoon nähden suuria rintoja. Sitäpaitsi tommosta kokoa, kuin 65 E olisi kyllä erittäin vaikea löytää.Mun kaverilla on 65D (siis ihan tavallisissa liiveissä). Sillä on oikeastaan melko pienet rinnat, mutta sen kehoon nähden ne on hiukan suurehkot. Eli käsittääkseni koot menee niin, että mitä pienempi ympärysmitta ja suurempi kuppi, sen suuremmat rinnat ovat suhteessa muuhun kehoon. Esim. joku 85B tuskin on kovin suuri. Mutta saa oikaista, jos oon väärässä. Koska en itse käytä liivejä, en niistä pahemmin tiedä.
Ehkä Suomesta vaikea löytää, mutta esim. brittiläiset liivikaupat pullollaan kokoa 65E. Eikä toi ole mikään iso koko. Sellanen keskikokoinen.Näin se menee. Mutta tuossa kuvassa ei ollut kehoon nähden suuria rintoja. Sitäpaitsi tommosta kokoa, kuin 65 E olisi kyllä erittäin vaikea löytää.
Luepa sinä joskus omia viestejäsi objektiivisesti ja mieti hetki, miltä sun sanat saattavat jonkun toisen korvaan kuulostaa. Ota joskus palaute vastaan, ota se ihan vaikka itsetutkiskelun kannalta. Kaikki kritiikki ei ole aina pelkkää pahansuopaa vittuilua, vaikka se siltä tuntuisikin. Mutta ihminenhän näkee usein vaan sen oman napansa ja oman todellisuutensa. Vika on aina siellä toisessa päässä, tietysti. Joskus sitä voisi silti joustaa, edes sen verran, että tekee hieman pehmeämpiä sanavalintoja.Kun Pinin kimpussa oleminen ei enää riitä...
No, lue vaikka ajatuksella mun alkuperäinen viesti ja sitten omasi.
Mieti ihan objektiivisesti, onko viestissäni jotain sellaista, mitä väität siinä olevan.
Jos siis vihaltasi kykenet objektiivisuuteen.
Jaahas, eli tää ON sama tyyppi kun ei kiellä. No..eipä yllätä. Sinulta en ehkä menisi ottamaan ainuttakaan käyttäytymiseen liittyvää neuvoa. Jos nyt vähän muistellaan...Luepa sinä joskus omia viestejäsi objektiivisesti ja mieti hetki, miltä sun sanat saattavat jonkun toisen korvaan kuulostaa. Ota joskus palaute vastaan, ota se ihan vaikka itsetutkiskelun kannalta. Kaikki kritiikki ei ole aina pelkkää pahansuopaa vittuilua, vaikka se siltä tuntuisikin. Mutta ihminenhän näkee usein vaan sen oman napansa ja oman todellisuutensa. Vika on aina siellä toisessa päässä, tietysti. Joskus sitä voisi silti joustaa, edes sen verran, että tekee hieman pehmeämpiä sanavalintoja.
Nyt kun ollaan kuitenkin tissiketjussa, niin onko sulla millaiset rinnat? Löytyykö blogista kuvaa jos kaluaa läpi? Siis vaatteet päällä kuvaa edes.Jaahas, eli tää ON sama tyyppi kun ei kiellä. No..eipä yllätä. Sinulta en ehkä menisi ottamaan ainuttakaan käyttäytymiseen liittyvää neuvoa. Jos nyt vähän muistellaan...
Joo löytyy kuva yläosattomissakin blogissa kun selaa vaan aikaa taakse.Nyt kun ollaan kuitenkin tissiketjussa, niin onko sulla millaiset rinnat? Löytyykö blogista kuvaa jos kaluaa läpi? Siis vaatteet päällä kuvaa edes.
Olen joskus ollut täysin samaa mieltä sun kanssa. Mutta nyt kyllä nyhjäsit tyhjästä aiheen jolla yrität haukkua tuota. Onko sulla joku antisosiaalinen persoonallisuus tai muuta häikkää? Koitat jotenkin tärkeillä? Koet jotain onnistumisen hetkiä kun saat keksittyä jotain repäisevää sanottavaa? Tällä kertaa teit kuitenkin itsestäsi vain naurettavan vaikutelman.Luepa sinä joskus omia viestejäsi objektiivisesti ja mieti hetki, miltä sun sanat saattavat jonkun toisen korvaan kuulostaa. Ota joskus palaute vastaan, ota se ihan vaikka itsetutkiskelun kannalta. Kaikki kritiikki ei ole aina pelkkää pahansuopaa vittuilua, vaikka se siltä tuntuisikin. Mutta ihminenhän näkee usein vaan sen oman napansa ja oman todellisuutensa. Vika on aina siellä toisessa päässä, tietysti. Joskus sitä voisi silti joustaa, edes sen verran, että tekee hieman pehmeämpiä sanavalintoja.
Ei kuitenkaa löyduJoo löytyy kuva yläosattomissakin blogissa kun selaa vaan aikaa taakse.
No onhan se ainakin paljon hauskempaa kuin se että jauhettaisiin 10 sivua rintojen ko'oista.Tästäkin on sitten pakko näköjään tehdä joku tappelu/arvosteluketju.
Ei D tai yliMinkä kokoiset rinnat ovat mielestäsi seksikkäät? Onko koolla loppujen lopuksi väliä ?
olen nähnyt ns.ketunnokat ilman liivejä ohuen paidan alla ei tietenkään läpi vaan nännit kovina kyllä ne kivalta vaikutti siltiMinkä kokoiset rinnat ovat mielestäsi seksikkäät? Onko koolla loppujen lopuksi väliä ?
kysymys on miehille tarkotettu ja lesboilleEnemmän vaikuttaa kyllä se kiinteys, ei niinkään koko.