Rintojen koolla väliä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija..
  • Ensimmäinen viesti

Minkä kokoiset rinnat ovat seksikkäät? Ja miksi?

  • A

    Ääniä: 2 20,0%
  • B

    Ääniä: 5 50,0%
  • C

    Ääniä: 5 50,0%
  • D

    Ääniä: 5 50,0%
  • E

    Ääniä: 1 10,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    10
Mun kaverilla on 65D (siis ihan tavallisissa liiveissä). Sillä on oikeastaan melko pienet rinnat, mutta sen kehoon nähden ne on hiukan suurehkot. Eli käsittääkseni koot menee niin, että mitä pienempi ympärysmitta ja suurempi kuppi, sen suuremmat rinnat ovat suhteessa muuhun kehoon. Esim. joku 85B tuskin on kovin suuri. Mutta saa oikaista, jos oon väärässä. Koska en itse käytä liivejä, en niistä pahemmin tiedä.
 
Pey
Mun kaverilla on 65D (siis ihan tavallisissa liiveissä). Sillä on oikeastaan melko pienet rinnat, mutta sen kehoon nähden ne on hiukan suurehkot. Eli käsittääkseni koot menee niin, että mitä pienempi ympärysmitta ja suurempi kuppi, sen suuremmat rinnat ovat suhteessa muuhun kehoon. Esim. joku 85B tuskin on kovin suuri. Mutta saa oikaista, jos oon väärässä. Koska en itse käytä liivejä, en niistä pahemmin tiedä.
Näin se menee. Mutta tuossa kuvassa ei ollut kehoon nähden suuria rintoja. Sitäpaitsi tommosta kokoa, kuin 65 E olisi kyllä erittäin vaikea löytää.
 
Kerran jollain keskustelupalstalla linkattiin sivulle, jossa pystyi katsomaan, miltä eri rinnat näytti koon puolesta. Ihmiset olivat siis ladanneet sinne kuviaan. Eli kun hakukenttään laittaa A70, se näyttää kuvat sen kokoisista tisseistä.

Samantapainen sivu oli myös yksi, jonne laitettiin pituus, paino ja mahdollisesti muita mittoja. Se havainnollisti aika hyvin sitä, kuinka eri vartalomalleilla ja rasvaprosenteilla saman pituiset ja painoiset voivat näyttää täysin erilaisilta.
 
vierailija
http://www.brabandproject.com

Täällä voi katsoa miltä näyttää eri kuppikoot oikean kokoisissa liiveissä. Monella naisella on käytössä liian iso ympärysmitta ja liian pieni kuppi, siksi varmaan monesta tuon sivuston koot ei näytä siltä mihin on tottunut tai miltä kuvittelee jonkun koon näyttävän. Tuolla on muuten käytössä UK kokotaulukko joka on erilainen kuin Suomen vastaava. Esim meikäläisen koko on Uk 32G ja vastaava suomikoko on 70I. Suunnilleen samalta näyttää mun tissit kuin mitä tuolla on laitettu 32G kategoriaan.
 
vierailija
Kun Pinin kimpussa oleminen ei enää riitä... ;)

No, lue vaikka ajatuksella mun alkuperäinen viesti ja sitten omasi.
Mieti ihan objektiivisesti, onko viestissäni jotain sellaista, mitä väität siinä olevan.
Jos siis vihaltasi kykenet objektiivisuuteen.
Luepa sinä joskus omia viestejäsi objektiivisesti ja mieti hetki, miltä sun sanat saattavat jonkun toisen korvaan kuulostaa. Ota joskus palaute vastaan, ota se ihan vaikka itsetutkiskelun kannalta. Kaikki kritiikki ei ole aina pelkkää pahansuopaa vittuilua, vaikka se siltä tuntuisikin. Mutta ihminenhän näkee usein vaan sen oman napansa ja oman todellisuutensa. Vika on aina siellä toisessa päässä, tietysti. Joskus sitä voisi silti joustaa, edes sen verran, että tekee hieman pehmeämpiä sanavalintoja.
 
Pin
Luepa sinä joskus omia viestejäsi objektiivisesti ja mieti hetki, miltä sun sanat saattavat jonkun toisen korvaan kuulostaa. Ota joskus palaute vastaan, ota se ihan vaikka itsetutkiskelun kannalta. Kaikki kritiikki ei ole aina pelkkää pahansuopaa vittuilua, vaikka se siltä tuntuisikin. Mutta ihminenhän näkee usein vaan sen oman napansa ja oman todellisuutensa. Vika on aina siellä toisessa päässä, tietysti. Joskus sitä voisi silti joustaa, edes sen verran, että tekee hieman pehmeämpiä sanavalintoja.
Jaahas, eli tää ON sama tyyppi kun ei kiellä. No..eipä yllätä. Sinulta en ehkä menisi ottamaan ainuttakaan käyttäytymiseen liittyvää neuvoa. Jos nyt vähän muistellaan... :whistle:
 
vierailija
Luepa sinä joskus omia viestejäsi objektiivisesti ja mieti hetki, miltä sun sanat saattavat jonkun toisen korvaan kuulostaa. Ota joskus palaute vastaan, ota se ihan vaikka itsetutkiskelun kannalta. Kaikki kritiikki ei ole aina pelkkää pahansuopaa vittuilua, vaikka se siltä tuntuisikin. Mutta ihminenhän näkee usein vaan sen oman napansa ja oman todellisuutensa. Vika on aina siellä toisessa päässä, tietysti. Joskus sitä voisi silti joustaa, edes sen verran, että tekee hieman pehmeämpiä sanavalintoja.
Olen joskus ollut täysin samaa mieltä sun kanssa. Mutta nyt kyllä nyhjäsit tyhjästä aiheen jolla yrität haukkua tuota. Onko sulla joku antisosiaalinen persoonallisuus tai muuta häikkää? Koitat jotenkin tärkeillä? Koet jotain onnistumisen hetkiä kun saat keksittyä jotain repäisevää sanottavaa? Tällä kertaa teit kuitenkin itsestäsi vain naurettavan vaikutelman.
 

Yhteistyössä