Rintojen koolla väliä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija..
  • Ensimmäinen viesti

Minkä kokoiset rinnat ovat seksikkäät? Ja miksi?

  • A

    Ääniä: 2 20,0%
  • B

    Ääniä: 5 50,0%
  • C

    Ääniä: 5 50,0%
  • D

    Ääniä: 5 50,0%
  • E

    Ääniä: 1 10,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    10
9mmm


Itte asiassa ittekki huomannu sen et se riippuu siitä miten ne rinant sulautuu kasvoihin hiuksiin ja muuhun kroppaan jos vaan sitä linjakuutta kattooo. toi miehen laitttama kuva toi et ku nsirot kasvot niin pienempi kroppa hälle ois parempi vähän pienemillä rinnoilla tai tuli vaan sellanen image päähän. tiiättekö sen kun tulee mielee et mikä sopis parhaiten häiritse se ei mua yhtään mut jos miettii tosta kulmasta niin sit joo. sama kun muodissa hiusten ihon värin meikin ja puvun pitää mätää hyvin yhteen sit kuvioinneilla saattaa saada lisää vaikeeta sanoilla aina selitäää. mut esim rihannalle sopii just buenosti noin :) vai tuleeko se siitä varmuudesta jolla itteensä kantaa... sinällää huvittavaa mihin tää menny mut kaikille ei sovi nänni lävistykset mitä nyt pienempää otantaa kattonu niin vähän pienempi rintasille sopii paremmin ei kaikille toi nänni lävistys esim kendalille hyvin rihannan kohalal kiikun kaakun :) sit taas katie holmesille ei sovi vaan just hyvä noin. tai vaikka nicole kidman en osais kuvitellakkaan sitä d tissisenä ...
 
vierailija


Itte asiassa ittekki huomannu sen et se riippuu siitä miten ne rinant sulautuu kasvoihin hiuksiin ja muuhun kroppaan jos vaan sitä linjakuutta kattooo. toi miehen laitttama kuva toi et ku nsirot kasvot niin pienempi kroppa hälle ois parempi vähän pienemillä rinnoilla tai tuli vaan sellanen image päähän. tiiättekö sen kun tulee mielee et mikä sopis parhaiten häiritse se ei mua yhtään mut jos miettii tosta kulmasta niin sit joo. sama kun muodissa hiusten ihon värin meikin ja puvun pitää mätää hyvin yhteen sit kuvioinneilla saattaa saada lisää vaikeeta sanoilla aina selitäää. mut esim rihannalle sopii just buenosti noin :) vai tuleeko se siitä varmuudesta jolla itteensä kantaa... sinällää huvittavaa mihin tää menny mut kaikille ei sovi nänni lävistykset mitä nyt pienempää otantaa kattonu niin vähän pienempi rintasille sopii paremmin ei kaikille toi nänni lävistys esim kendalille hyvin rihannan kohalal kiikun kaakun :) sit taas katie holmesille ei sovi vaan just hyvä noin. tai vaikka nicole kidman en osais kuvitellakkaan sitä d tissisenä ...
Aaahh sexyyy
 
vierailija
Ei rintojen tartte olla seksikkäät vaan niillä ruokitaan vauvoja.
Entäs miesten rinnat? Onko se ihan sama onko lättärinta, man boobsit tai lihaksikas rinta?

Ja toisaalta, viinirypäleiden tai suklaassa dipattujen mansikoidenkin toiselle syöttäminen on ruokkimista, mutta sekin voi olla seksikästä. Enkä tällä nyt tarkoittanut että vauva rinnalla olisi seksikästä.
 
vierailija
Ei rintojen tartte olla seksikkäät vaan niillä ruokitaan vauvoja.
Kaikilla naisilla ei ole vauvoja, joita ruokkia rinnoillaan. Toiset ei halua tai voi imettää.
Ihanaa siis, että tisseille on muutakin käyttöä. Niitä nyt yleisesti vaan pidetään myös seksiin, seksuaalisuuteen ja seksikkyyteen liittyvinä. Tää kulttuurinen ilmiö on olemassa, halusit tai et.
 
vierailija
Kyllä varmaan lähes jokaisen miehen kädet ajautuvat tisseille kun sekstaillaan, samoin kun yleensä suukin. Ehkä ne on ruokintaan tarkoitetut mutta muuhunkin asiaan ne liitetään.
 
vierailija
Puhe oli siitä, millaisista tykkää ja mä tykkään omistani, eli toki ne silloin liittyvät asiaan.
No vähän itserakasta läpättää omista lolloistaa korostaen kuinka juuri ne ovat superlollot. Olisit hyvin voinut kuvailla hinkkisi korostamatta erityisesti sitä, että _juuri sinun_ yksilösi ovat niin kerrassaan erinomaiset. Tuollainen itseriittoisuus ON oksettavaa. Mutta eihän sinunkaltaiset narsistiset luonteet näe hyvää kuin itsessään.
 
vierailija
Itse valitsisin kahdesta samanlaisesta naisesta sen isompirintaisen koska pidän naisista joilla on rintoja ja ne on myös seksikkäämmät. On myös kiva kun on rintavakoa jota pienillä ei tule.
 
vierailija
No vähän itserakasta läpättää omista lolloistaa korostaen kuinka juuri ne ovat superlollot. Olisit hyvin voinut kuvailla hinkkisi korostamatta erityisesti sitä, että _juuri sinun_ yksilösi ovat niin kerrassaan erinomaiset. Tuollainen itseriittoisuus ON oksettavaa. Mutta eihän sinunkaltaiset narsistiset luonteet näe hyvää kuin itsessään.
Eikös se ole vain hyvä juttu jos on itse tyytyväinen rintoihinsa, kaikki kun ei ole. Moni muukin tässä on sanonut samaa oli sitten isot tai pienet rinnat tykkäävänsä omistaan.
 
vierailija
Eikä tuossa edes puhuttu mistään superlolloista.

"Ciervo, post: 31189845
Toki sillä on väliä, eli en haluaisi liian isoja rintoja, jotka olisivat epäkäytännölliset ja hankalat.
Keskikokoiset, pienet ja hieman isohkot siis mukavimmat.

Itselläni tykkään esteettisesti näistä omista keskikokoisista, jotka eivät häiritse elämää ja saa hyvin kuitenkin litistettyä, etteivät pilaa asuja liialla pullottamisella (oma vaatemakuni siis sellainen, mihin rintavuus ei sovi).
 
No vähän itserakasta läpättää omista lolloistaa korostaen kuinka juuri ne ovat superlollot. Olisit hyvin voinut kuvailla hinkkisi korostamatta erityisesti sitä, että _juuri sinun_ yksilösi ovat niin kerrassaan erinomaiset. Tuollainen itseriittoisuus ON oksettavaa. Mutta eihän sinunkaltaiset narsistiset luonteet näe hyvää kuin itsessään.
Tuo on täysin omassa päässäsi, että pitäisin omiani jonain ylivertaisina.

Mitä se kertookaan sinusta, pikku hassuli...;)
 
Itehän tykkään rinnoista kuin rinnoista (jos naisten rinnoista puhe), mut kyllä ne mielyttävimmät silmälle ja käteen ovat B- tai C-kupit. Isommat alkavat olla omaan makuun jo liian isot ja pienistä on vaikeampi pitää kiinni.
 
Hmm. Mitähän sun omahyväisyyden pitäis kertoa jostain toisesta ihmisestä, oi sinä älykkyyden kuningatar? :rolleyes:
Kun Pinin kimpussa oleminen ei enää riitä... ;)

No, lue vaikka ajatuksella mun alkuperäinen viesti ja sitten omasi.
Mieti ihan objektiivisesti, onko viestissäni jotain sellaista, mitä väität siinä olevan.
Jos siis vihaltasi kykenet objektiivisuuteen.
 
Pey
Itsestäänhän ei saisi vissiin pitää...
Mä ainakin pidän, musta se on tervettä. Tykkään omista ruumiinosistani. Olen itse elämäni tärkein henkilö. Terve ihminen pitää itsestään.

Ja muuten ihminen joka pitää omasta ulkonäöstä, ei koko ajan etsimällä etsi vikoja muidenkaan ulkonäössä.
 
Pin
Kunhan ei ole isot niin hyvät todennäköisesti on. Enkä mietiskele mitään "minkä miehet valitsis" mitä hemmetin väliä sillä nyt on?! :D Varmaan joku valitsiskin vähän persevämmän, vähän alistuvamman, vähän valkohampaisemman ja vähän sitä sun tota... nääh.

Minähän niiden kanssa elelen enkä epäkäytännöllisyyden vuoksi toivoisi isoja rintoja.
Vaatteita on tosi helppo löytää kun on sopusuhtaiset tisut, voin aina vaan nappasta paidan kun paidan sovittamatta sitä ja hyvältä näyttää. Liiveillä saa viimeisen silauksen tehtyä litistämällä tai kohottamalla. Itellä olen tyytyväinen siihen ettei ole suuria rintoja ja myös muilla pienemmät näyttää lähes poikkeuksetta nätimmältä.
 
9mmm
Itsestäänhän ei saisi vissiin pitää...
Mä ainakin pidän, musta se on tervettä. Tykkään omista ruumiinosistani. Olen itse elämäni tärkein henkilö. Terve ihminen pitää itsestään.

Ja muuten ihminen joka pitää omasta ulkonäöstä, ei koko ajan etsimällä etsi vikoja muidenkaan ulkonäössä.
totta mut mitä nyt kattonu esim ameerikan tähtösten muoti asuja niin mulle tulee vaan heti mieleen et tossa asussa se näyttäis viiieellä kauniimalle siis jos esim illallis mekosta kyse niin sitä varten sen vaan huomaa et nyt oli väärin ehkä laitettu ja siis ne monet kengät on suorastaan jrkkyi niissä jaloissa vaikka toinen sopis viellä paremmin :) sitten esim mennään arkena ulos niin just ne perus huppari jnee ja sen tilanteen ymmärtää taas sillain eikä se haittaa ...
 
vierailija
Hyi hitsi, tästäkin sinänsä mielenkiintoisesta ketjusta näyttäisi olevan tulossa Ciervon aloituksesta ja Pinin ja Peyn säestyksellä tappeluketju. Poistun paikalta hyvän sään aikana. Huoh.
 
vierailija
Eihän pelkän kupin kirjaimella voi sanoa rinnan koosta mitään. Pitää tietää myös ympärysmitta. Pienellä ympärysmitalla se D-kuppikin on aika pieni. Esim kuvassa on koko 65E.

 

Yhteistyössä